Skip to content

Миний шидтэн 2-р хэсэг

by on 7 сар 30, 2012

Leejoon: энэ чамд үнэхээр зоихж байна аа

Hyuna: тийм гэж үү дээ хммм

leejoon: наадах чинь чамд үнэхээр зохиж байгаа болохоор би аваад өгий

Hyuna: би чамаар авхуулах гээгүй ш дээ

lejoon:зүгээр дээ өнөөдөр би чамайг гарий гэж хэлсэн болохоор одоо удахгүй хооллох цаг болж байна ш дээ

Hyuna: хэд болж байна өө 5 болж байна ш дээ

leejoon: завгүй байсымуу одоо явах гэж байгаа муу

hyuna: гүүгүү зүгээр л за одоо хаашаа явна гэнээ

sunggyu: одоо хичээл тарцан уу

jiyoon: дээрийн хүн чи байжээ заза би явлаа

sunggyu:хайчих нь вээ би хүргээд өгий

jiyoon: хөөе чи тайван байгаарай хаа тааралдсан хүндээ би хүргүүлдэг юм шиг байна уу

sunggyu: уучилаарай

jiyoon: наад үг чинь үнэхээр дотно байна дахиж ми хажууд битий хэлж байгаарай

sunggyu: аан юу за

sohyun: би бодлоо л доо чамайг би ilhoon гэж нэрэл дий муу

шидтэн : нээрээ зүгээр ч юм уу

sohyun: одооноос чи энэ нэрээр байх болно шүү за өнөөдөр чамайг хувцаслана чи чинь шидтэн юм чинь мөнгө гаргаад ирж чадах юм байгаа биз дээ

ilhoon: хэр их хэмжээний

sohyun: хувцас авахад таарах мөнгө дээрээс нь бас чи бусад хүмүүст харагддаг байх хэрэгтэй байна мэдээж ээжээс бусад

ilhoon: яах гэж

sohyun: битий тэнэгтээд байл даа би тэгээд дэлгүүрт ганцаараа яриад явах болж байна уу

ilhoon: аан нээрээ тийм л дээ заза болчлоо гарий

gayoon: олимпиадад хамтдаа сургуулиа төлөөлж орно гэлүү

seungho: чи миний хамтрагч юм уу би өмнө нь охинтой орж үзээгүй л дээ

gayoon: тэр чинь надад хамаагүй ээ харин чамаас болж би хожигдохийг зөвшөөрөхгүй шүү

seungho: би ч амьдралдаа 2 р байранд орж байгаагүй тийм болохоор хичээцгээе

gayoon: заза нэг нэгнэсээ сурах зүйл гарах л байлгүй дээ

seungho: бодвол тэгэх л биз дээ өө чи хүрээд ирэв үү

G.O:  харин тэглээ

gayoon: хөөе ингээд байвал би өөриййгөө ялна гэж итгэхгүй л байна шүү чи уулзах гэсэн юм бол хурдан уулз

G.O: тайвшир даа 3лаа бэлдэнэ

gayoon: юу гэнээ ингэхэд чи энд сурдымуу

G.O: сурдаг болоод л орж байна ш дээ

gayoon: энэ жил угаасаа би ялахгүйм байна л даа

jihyun: ахаа үнэхээр их санасан шүү та хэзээ ирж байгаа юм бэ  би таньгүйгээр яасан гээч

Jihoon: уучлаарай одоо чамаас хэзээ ч холдохгүй за

jihyun ээж : хурдан гэртээ ир чамтай ярих юм байна хурдал

jihyun: ээж намайг хүрээд ир гэнээ 2 лаа орой уулзна шүү за

jihoon: заза

Hyuna: наашаа чихэнд чинь юм хэлий

leejoon: хөөе яаж байна

hyuna: хацар дээр чинь л үнслээ ш дээ

leejoon: ийм юмийг охидууд биш хөвгүүд нь хийдэг юм гээд уруул дээр нь үнсэв

hyuna: хөөе яаж байнаа

leejoon: маргааш би гэрт чинь ирээд 2 лаа хамт сургууль руу явна шүү

sohyun: заза ийм сайхан залуутай болчлоо ш дээ

ilhoon: юу

sohyun:заза юу ч биш ингэхэд би чамд нэг юм хэлэх гэсэн юм болох уу

ilhoon: тэгэ юу ийн таний үг бол миний хувьд хуйл ш дээ

sohyun: би нэг хөвгүүнд сайн л даа даан ч тэр намайг мэдэхгүй байхаа

ilhoon: би хайр сэтгэлийн асуудлийг зохицуулж чаддаггүй маа

sohyun: хэн чамаар зохицуулах гэсийн заза орий ээжид харагдажболохгүй шүү

Sungjae: нээрээ гэж үү

gna: тийм ээ тийм болохоор jiyoon-той аль болохоор ойр байж л сэтгэлийн шархггүй болгоно

sungjae: та санахгүй ч байж  магад гэж хэлсэн билүү

gna: мэдэхгүй ээ би тар талаар ярих гэхээр үнэндээ амнаас гардаггүймаа

jiyoon: би ирлээ

sungjae:өө эгчээ сайн уу таньд би нэг юм хэлэх гэсэн юм аа

gna: муу тэнэг

sungjae: өнөөдөр xman чинь ирээгүй шүү хха

jiyoon: юу вэ тэр надад ямар хамаатай юм бэ

gna: ёоо ашшүй дээ

seungho: эмэгтэй хүнийг ямар ганцааранг нь явуулалтай нь биш дээ хүргээд өгий

gayoon: хэрэггүй ээ би ганцаарай явчихана

seungho: уучлаарай хүргээд өгий би өнөөдөр нэг ажилтай болчлоо чи хүргээд өг

Go: заза  gayoon- аа хүлээж байл даа хүргээд өгий

gayoon: чи нээрээ ямар авьяастай юм бэ

GO: ммм дуулах л юм уу даа

gayoon : хоо тийм үү ямар гоё юм бэ надад дуулж өгөөч

GO: ххэ за

gayoon: ааа ямар гайхалтай дуулдаг юм бэ би атаархчилаа
 заза би хүрээд ирлээ хүргэж өгсөнд баярлалаа

GO: зүгээр дээ баяртай

jihyun: би ирлээ өнөөдөр сайхан өдөр байлаа

jihyun ээж: танилц ирээдүйн нөхөр чинь

jihyun: юу гэнээ ээжээ би тийм хүнд хайртай бишээ та яагаад намайг ингээд байгаа юм бэ

jihyun ээж: дуугүй бай чи цаашдаа энэ байгуулагыг авч ажиллана энэ хүн чамд яг тохирноо

танихгүй хүн:сайн байна уу

jihyun: сайн байна уу

танихгүй хүн: та их хөөрхөн юм аа надад өөрөөгөө танилцуулаач

jihyun : өө заза ёоо чи үнэхээр сэргэлэн юм аа яаж би тэндээс бултах вэ  гэж бодсийн

танихгүй хүн: би тэгж бодоогүй ш дээ зүгээр л өөрөөг чинь мэдэхийг хүссэн юм

jihyun : аан тийм үү нээрээ намайг nam jihyun гэдэг харин танийг

танихгүй хүн:yang seungho гэдэг

за дууслаа таалагдсан бол сэтээ үлдээгээрэй аан тийн нээрээ цашид өгүүллэгээ ингэж харилцан яриагаар хийхүү аль эсвэл ном шиг хийдэг дээ тэгж хийхүү надад хэлээрэй

3 Сэтгэгдлүүд
  1. Ном би номонд хайртай

    • гэхдээ жаахан харилцан яриатай

  2. Leader Nam JiJi permalink

    goy bno~ ali ni ch boliishd~
    ~chi air avyastaima 🙂

Хариулт үлдээх

