Skip to content

Миний шидтэн 1-р хэсэг

by on 7 сар 28, 2012

x man: чи босохгүй муу хичээлдээ явах хэрэгтэй ш дээ

Jiyoon : новш гэж ээжээ энийг яагаад миний өрөөнд оруулаад ирсэн юм бэ

Jiyoon ээж: яахав дээ за алив хурдан буугаад ир

Jiyoon :чи ядаж надад хайртай юм бол наад багаа аваад надад харуулалдаа

x man:болохгүй ээ яасан ч болохгүй намайг уучлаарай

Jiyoon : ёоо муу тэнэг харахаас уур хүрээд байна

x man:чи хайчих нь вээ

Jiyoon :нойл орий чи хамт орох юм уу лайтай юм бээ яасан “тэнэг юм шиг хайртай байж ганц ч удаа царайгаа харуулахгүй бүхэл бүтэн 3 жил хэн надын араас гүйдэгийг нь би мэдмээр л байна ш дээ хммм”

………………………………………………………………………………………………………………………………………

Jihyun: за бүгдээрээ ирсэн биз дээ орий шалгалттай гэсэн

gayoon: заза тэгээд асуух юм байвал над луу ай окэ

Soyeon: эд нар нээрээ хмм шал худлаа gayoon хичээлдээ сайн болохоор л нийлдэг ш дээ

Hyuna: энэ ч боловсон ёс биш дээ юу ч мэдэхгүй байж битий ингэж байл даа ингэж боддог бол дотроо л бод за

Soyeon:чи буруу ойлгосон юм шиг байнаа ххэ сайн уу

Hyuna: харахаас уур хүрчлээ

Шалгалт авах багш: сайн байцгаана уу хүүхдүүдээ gayoon хамгийн урд ганцаараа суу үлдсэн нь байр байрандаа

Jiyoon :юу вэ юу болох нь энэ вэ ааш

Jihyun: яах вэ дурак юмаа одокэ нээрээ багш чадахгүй зүйлээ орхичоорой гэсэн ш дээ ядаж л намайг 70 хавьцаа дөхүүлэх биз

Hyuna:муу зэвүүн авгай ингэнэ гэж яаж мэдлээ бүгдээрээ ч унасан jiyoon – аа яасан бэ

jiyoon: мэдэхгүй ээ заза энийг мартаад сайхан юм олж идий надаас илүү jihyun л хэцүү байгаа байх

jihyun: өө зүгээр дээ

Sohyun: нээрээ намайг хичээлээ тараад шууд дэлгүүр дээр ирээрэй гэсэн ш дээ би явлаа охидуудаа

Hyuna:орой найз нь танайд очноо за

jihyun: та 2 ярьж байгаад манайд ирэхүү ер нь орой 7 гээд манайд бүгдээрээ ирээд жаахан юм ярьж суухуу

gayoon: тэгий тэгий

Sohyun: би ирлээ

Sohyun ээж: өө заза ээж нь гялс гарчаад ирий

Sohyun:7 оос өмнө ирж чадах уу

Sohyun ээж: ирнээ ирнэ за баяртай охин минь хайртай шүү

Sohyun:би ч гэсэн ” энэ одоо юу вэ саяны эмээ орхицон юм байхдаа эмээгийх гэхдэ хэтэрхий хөөрхөн юмаа яв ягаан өнгөтөй “

эмээ: өө миний охин энд манай ач хүү орж ирээгүй юуу

Sohyun: мэдэхгүй ээ их олон л эрэгтэй хүмүүс орж ирнэ ш дээ

эмээ: үгүй ээ чи тэр хүнтэй тааралдсан байна

Sohyun: ” хмм би ийм эмээ нарт ямар дургүй гээч”энэ дэвтэр танийх уу та сая орхиод гарах шиг болсон

эмээ: олох ёстой хүн нь олсон болохоор би наадхийг чинь чамд өглөө

Sohyun:би энүүгээр яах юм бэ

эмээ:чамд амжилт хүсий

Sohyun:юу болох нь энэ вэ би энэ дэвтэрээр ч яах юм билээ

хэсэг хугацаны дараа

Sohyun ээж:заза миний охин явдаа

Sohyun: за за би jihyun-ийнд байж байгаад очноо

Sohyun ээж:чи юмаа мартчиж

Sohyun : өө баярлалаа ээжээ “энэ дэвтэр хаяий гэсэн ч болохгүй нээ

xman: сайн уу

jiyoon: ёооё хүн цоочоочлоо ш дээ

xman:уучлаарай

jiyoon:энэ үг ямар дотно байнаа

өдөр сургууль дээр

jiyoon: заза ингэж яваад ганцаараа үлддийн байжээ харий дөө
 ёоо замаа хараачээ сохор юм шиг л явах юмаа

..:уучлаарай

jiyoon:хмм заза зүгээр дээ яв яв ингэхэд чи энд зрөөсөө харагдаж байгагүй хүн байна шүү

..:аан тийм ээ би энд сурдаггүй л дээ өөрийг чинь хэн гэдэг вэ

jiyoon: jeon jiyoon гэдэг харин чамайг

..:танилцсандаа таатай байна би нэрээ хэлэхгүй ээ учир нь чи удахгүй мэднэ

…………………………………………………………………………………………………..

орой jihyun гэрт бүгд л өдөр болсон зүйлээ нэг нэгэнгүй ярина

gayoon: хөөе энэ юу юм бэ өдөрийн тэмдэглэл юмуу

sohyun: өө юу ч биш

hyuna: алив үз дээ

gayoon:дэвтэр гэж бодсон чинь ном байна энэ юу юм бэ

sohyun:мэдэхгүй ээ би өнөөдөр олсийн

jihyun: ном байжийж яагаад ямар ч үсэг байхгүй байна

гэнэт номноос маш тод гэрэл асав

шидтэн:сайн байна уу хэн намайг олсон бэ

sohyun:аан юу л даа би

шидтэн:таньтай танилцсандаа таатай байна их хөөрхөн эзэнтэй боллоо доо

jiyoon: өөрөө хэн бэ

шидтэн: би бол энэ номноос гарч ирсэн шидтэн байна л даа ихэнх хүмүүс итгэдэггүй юм би эрэгтэй байгааз энэ бас л нэг онцлог шүү хөөе хэн нэгэн нь надад ямар нэгн юм хэлээч ойлгомжтой сэрээд сэрэээээд сэрээд

sohyun:чи бирд юмуу

шидтэн: чи намайг хэрэггүй гэж үзсэн үед л би чамаас холдох болно тэрнээс өмнө би чиний бооол л гэсэн үг

sohyun:энэ амьдралд их юм үзэхэн шив дээ би тэгээд чамайг хаана байлгах юм

шидтэн: гэртээ

sohyun: чи галзуураа юу би ээжтэйгээ амьдардаг

шидтэн :битий санаа зов доо би ганцхан чамд болон энэ хэдэн хүмүүстл харагдана

7 хоног өнгөрөв бүгд л шидтэнтэйгээ дасал болов

Багш:манай ангийн шинэ сурагч

sunggyu: сайн уу намайг sunggyu гэдэг тусалж дэмжиж байгаарай

Багш:хэн түүнтэй суумаар байна

Jiyoon: би энийг мэднэ гээд гэнэтхэн босов
 хөөе хөөе би зүгээр л санамсаргүй босчлоо ойлгосон уу

sunggyu:би чамтай суумаар байна ххэ

hyuna: waoh манай хүн ай

lee joon:  өнөөдөр чи завтай юу

hyuna: байгаа яасан

lee joon:2 лаа гадуур зугаалхуу

hyuna: тэгсэн дээ ч яахав ххэ

за дууслаа гэж хамгийн гол нь шидтэн маань хэн бол

3 Сэтгэгдлүүд
  1. Мэдкуу ээ хэн юм бол мэдэхгүй дээ ямартай ч гоё байна

  2. Leader Nam JiJi permalink

    goy bn goy bn

  3. buugii permalink

    хөөрхөн юм

Хариулт үлдээх

