Skip to content

wow I AM SHOKED

by on 7 сар 11, 2012

би монголд ийм их 4nia байдаг гэж бодсонгүй эээ учир нь би өнөөдөр KFANCY орлоо гэтэл нилээн хөгшин нэг ах энд 4minute-ийн ер нь ямар ч хамаагүй юм нь байна уу гээд л асуудийн байна худалдагч цомог нь ирээд зарагдчихсан харин stiker л нь байна гээд нөгөө ах өө та нар нээрээ ийм сайхан хамтлагийн юу нь ч байхгүй байхдаа яадийн тэгээд энэ хэдэн хамтлаг нь яасан ч их юм бэ дээ нтр гээд л би баярлаад ххэ тэгэд сая өгүүллэг дуусахад маш олон гомдол ирсэн л дээ би сонсоогүй юм шиг байсан уучлаарай учир нь эрэгтэй 4nia би энэ зохиомжийг өөрийгөө эмэгтэй гэж бодох юм уу тнр гээд л тэхээр би хэлэж үггүй jintaek болцон гээд л бодчооч нтр гээд гэхдээ ер нь бол 87-95 оний хүмүүсэс ирсэн шүү би бүр гайхаад л манай аниагийн facebook-ийн монгол найзууд нь  бүгд 4minute дээр like хайртай нтр гэдийн байна лээ ихэнх нь jiyoon би hyuna байх гэж бодсон их гайхаад л тийм болохоор улам урам ороод л явсан би бас хүмүүсийн дургүй хамтлагийн фэн блог ажилуулаад байгаам болуу гэж бодоод л за цаашдаа шинэ урам зоригтой ажиллах болноо манай админууд ч бас сайн хичээгээрэй hwaiting mongolian4nia

2 Сэтгэгдлүүд
  1. Timee 4niamongolian.wordpress.com uragshaa
    4minute uragshaa

  2. azaa permalink

    ugaasaaa manaihan lag shu de

Хариулт үлдээх

