Skip to content

Оддод шивнэсэн хүсэл бүх хэсэг

by on 7 сар 9, 2012

1-р хэсэг

за манай блогийн 2дохь өгүүллэг ххэ надад нэг тийм айр туршлага байхгүй ээ намайг дэмжээд хэлэх юм байвал би маш хурдан засна

за өгүүллэгийн дүр нь чи монголд байдаг энгийн л нэгэн 4nia бол биш бүр stalker болцон чиний мөрөөдөл бол 4minute-д гишүүнээр орох явдал юм гэхдээ энэ чамд хэзээ ч бүтэхгүй мэт санагдана

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

чи: та хэд минь юмар ч хөөрхөн юм бэ дээ хэзээ нэг уулзаж сэтгэлээ сэргээх юм бол доо заза хайрууд минь сайхан амраарай гээд палкадаа үнслээ

ээж: шөнө унтахгүй өглөө босохгүй юм аа ……………………..-аа босл доо хурдал

чи: за одооохон (oh fuck)

ээж: цайгаа уу ээж нь бэлдчихлээ

чи : заза ээжээ баярлалаа гэхдээ юм идмээргүй байна

ээж: чм нээрээ урамгүй юмаа заза өнөөдөр гэртээ эртхэн ирээрэй алга болчдог шүү чи

чи: ойлголоо баяртай

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

ангийн найз:өнөөдөр юу хийхэв ойрд үнэхээр уйдаж байна шүү

чи : яадаг ч байсан ганц өдөр би ээжийнхээ үгэнд орноо

найз: одоо чи юу даа

чи : яагаад болохгүй гэж үү

найз : болноо болно ххэ  нээрээ 4minute таг чиг байх чинь

чи: харин тиймээ

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

korea cube entertaiment

jiyoon: ёоо энэ комдани маань бид нарийг мартаж байгаа юм байхдаа

gayoon: харин л дээ хамгийн сүүлд юугаар comeback хийснээ ч мартлаа

hyuna: удахгүй байлгүй дээ тайвширдаа манайхан

sohyun: тань д ингэж хэлэх амархан байгаа байх л даа

hyuna: юу гэсэн үгүү

sohyun: танийг бол мартаагүй ш дээ

jiyoon: нэрээ ч тийм шүү

hyuna : ёоо больцгооо

jihyun: юу яриад л маяглалдаад уурлалдаад байгаан бэ

gayoon: ахлагч маань сэтгэл сэргээчих юм хэлэх юм биш биз дээ

jihyun: нэг мэдээ ч байна

jiyoon: юу юм бэ хэлэл дээ

jihyun: биднийг comeback хийлгэнэ гэсэн гэхдээ шинэ гишүүнтэйгээр

jiyoon: өө тэгүл наадах чинь бүтэхгүй өмнө нь бас яалаа даа

jihyun: би ч гэсэн тэгж бодож л байна хмммм

…………………………………………………………………………………………………

чи: ээжээ би ирлээ

ээж: өө өө миний охин аав чинь чамтай ярих юм байна гэсэн ороод уулз

чи: (яанаа ойрд би зодоон хийгээгүй дээ хичээл ч таслаагүй яанаа) часан ааваа

аав: чи солонгос явьъ гээд байдаг билүү

чи : тэгэлгүй яахав дээ гэхдээ энэ бүтэхгүй байхаа

аав : ясан бид 2 чамайг явуулахгүй гэж хэлсэн юм уу

чи: тэгээд явуулах гэж байгаа юмуу

аав: ммммм бараг л тийм

чи: ааааааааааааааааа нээрээ гэж үү дээ энэ үнэн гэж үү аааааааааааааааааааааааа

аав: сургууль нтрээ хөөцөлд

чи: за одооноос би хичээнээ баярлалаа ааваа ээжээ

чи өрөөндөө орон

чи: хайрууд минь намайг хүлээж байх юм байгаа биз дээ би та нар дээрээ нисээд очлоо ш дээ

хөөх од харваж байна хүслээ шивнэе

энэ хүсэл минь биелэхгүй ч байх л даа гэхдээ намайг 4minute-тай минь үүрд байлгаж өгөөч гуйя

7хоногийн дараа

……………………………………………………………………………..

за эхний хэсэг маань дууслаа таалагдсан бол сэтээ харамгүй бичээрэй

дараагийн хэсэгт

-би тийм хөгийн юмнууд сонсдоггүй л дээ

-би таньд хайртай

-би олчлооо

2-р хэсэг

korea cube entertaiment

jiyoon: одоо хүлээж ханалаа би лав гэр лүүгээ явлаа хавд ээжийгээ хараагүй би санаж байна

gayoon: миний найз битгий ингээд байл даа

jiyoon:хөөе чи ядаж нэг юм хэлэл дээ

jihyun: би бодлоо л доо хэдүүлээ гарийн үсэг тараая

sohyun: нээрээ тэгэхүү ёоо нэг хийх юмтай болохнээ

gayoon:харжийнуу?

jiyoon:заза

……………………………………………………………………………………….

чи: ёоо үнэхээр хурдан юмаа ямар гоё байна

өрөөний охин: чи нээрээ монгол гэсэн тэй мориор ирсэнүү?

чи: юу гэнээ би тэгээд мориор хэдэн улирал дамжаад ирсэн юм шиг байна уу? манай улсад энд юу байна тэр бүхэн чинь байгаа ямар хүй нэгдлийн үе шиг байгаа биш дээ метро л байдаггүй болхоос

өрөөний охин:би сайн мэдэхгүй л дээ

чи: тэгвэл мэдэж ав дахиж иймэрхүү юм асуувал чамайг би

өрөөний охин:уучлаарай даа нээрээ чи kpop сонсдогуу

чи:би тийм хөгийн юмнууд сонсдоггүй л дээ гэхдээ миний шүтэж явдаг нэг хамтлаг байгаа 4minute

өрөөний охин:чи их азтай байна шүү одоо удахгүй гарийн үсэг тараах ажилгаа болох гэж байга ш дээ

чи: аааааааааааааааа нээрээ юу намайг чи дагуулж явна шүү

өрөөний охин:заза

…………………………………………………………………………………………………

маргааш гарийн үсэгийн ажиллагаа дээр

чи: би тэднийг харж байна яахуу?

өрөөний охин: чи ч гайгүй байнаа дээр нэг stalker ирчээд sohyun-ийг машиндаа аваад орцон

чи: өөө тэгээд яасан ямар аймар юм бэ?

өрөөний охин:удахгүй гараад ирсэн дараа нь jiyoon- д хайртай гэж нэг юм гүйгээд

чи: яанаа яах вэ?

өрөөний охин:чиний ээлж ирж байна ш дээ

чи : өө яанаа

sohyun: сайн байна уу чи их хөөрхөн юмаа

чи: би би би яах вэ?

sohyun:нэрийг чинь хэн гэдэг вэ?

чи: намайг ……………. гэдэг

sohyun: яаж бичэх вэ чи чинь гадаад юм байна ш дээ

чи:тиймээ монгол

sohyun:биднийг сонсдогт баярлалаа

чи: та ямар хөөрхөн юм бэ

jihyun: аан за баярлалаа

чи : би би таньд хайртай

jihyun:ххэ би олчлоо чи тэнд түр хүлээгээд сууж байгаарай

чи: аан за

үйл ажиллагаа дууслаа

jiyoon: нээрээ их хөөрхөн юм байна шүү

gayoon: сайн дуулахуу?

чи: надад юу тохиолдох нь энэ вэ?

Hong Jintaek:сайна уу намайг Hong Jintaek гэдэг 4minute-ийн менежэр

чи: та сайн байна уу

jihyun: чи манай хамтлагийн трайнээ болохуу?

чи: та нар чинь тоглоогүй биз дээ

jihyun:үгүй дээ

…………………………………………………………………………………………………….

7 хоногийн дараа

чи:(сургуульдаа ч гайгүй сураад бэлтгэлээ сайн хийж энэ бүхэн үнэхээр аз юм байх даа од минь миний хүслийг сонсжээ)

hyuna: бүжиг нь сайжиржээ

gayoon: дуу нь л жоохон

sohyun: ямар vocalist болох гэж байга биш дэ

Hong Jintaek: сайжирч байна шүү нээрээ шинэ охин чинь сайн байх юм бол үдахгүй comeback хийнэ шүү сайн бэлдэцгээ

чи:сайнуу эгчээ

jiyoon: хүүе бэлтгэлээ хийв үү?

чи: аанхан

jiyoon:одоо бүх юм чиний л гарт ш дээ

чи: ойлгосоон нээрээ тэр их хөөрхөн шүү

jiyoon: аль аан тэрүү

чи: би та нарийн fan байхдаа энэ хүнд зөндөө хайртай байсийн

jiyoon:мм гэхдээ одоо хайр ярих асуудал биш тэрийгээ хой ш нь тавь

чи: за

cube entertaiment байран дотроо

hyuna: ёоо ядар ч байна шүү

sohyun: манай эгч юм юм хийгэд л байна уу?

jihyun: чи наадхаа өөр газар хэлж болдоггүй муу ай

hyuna:би яасан гэж одоо энэ гэрт би юу ч хэлэх эрхгүй болцон уу

jiyoon: ингэхээ болж үз ядаргаатай юмнууд …………………….-аа нэрээ чамд солонгос нэр олнооо

чи: яагаад зүгээр тайзний нэр байж болохгүй муу

jihyun:бид нарийн хэн нь ч тайзний нэрээрээ биш өөрийнхөө нэрээр явдаг ш дээ

чи: заза

gayoon: ha jeogyeon байвал яаж байна

чи: нээрээ гоё сонсогдож байна

hyuna:байдаг л нэр байна ш дээ

чи: надад таалагдаж байвал болоо

hyuna:зааз тийм дээ

jihyun:одооноос бүгдээрэй бэлтгэлээ идэвхтэй хийнэ шүү

hyuna:мэдээж

jihyun:маргаашнаас бүгдээрэй бараг л унтахгүй байх шүү одоо эртхэн унтацгаа

чиний утас дуугарлаа

өрөөний найз: чамдаа амжилт хүсий чи чинь интэрнетийн хайлтийг тэргүүлж байна шүү

чи : ххэ баярлалаа

sohyun: энэ юу вэ хүүе jeogyeon- аа чи чинь аль хэдийн од болцон байна ш дээ

hyuna: хөөе тийм байна шүү

……………………………………………………………………………………………….

дараагийн хэсэгт

-сэтгэгдэл ямар байна

– чи минь юу л хийгээд байна да

– би түүнд хайртай

3-р хэсэг

чи:арай үгүй байлгүй дээ

sohyun:нээрээ дээ. би чамд юу гэснийг нь уншаад өгье” тэрээр ойрийн үед cube entertaiment-ийн барилга болон 4minute-ийн байранд хонож өглөө болгон хамтдаа явдаг байна” гэнээ энэ netizens үнэхээр аймар шүү

hyuna: сэтгэгдэл ямар байна даа

чи: ххэ

sohyun: ингээд ч болоогүй байнаа хүмүүс чамайг чи үнэхээр хөөрхөн юм хаанах юм болоо гоё биетэй юмаа гээд л чи ч алж өгч байна шүү интэрнэтийн хайлтийг чи эзэгнэж байна

hyuna:trainee байхдаа л од болчдог

………………………………………………………………………………….

4minute-ийн хурал дээр

Jintaek:jihyun- аа одооноос чиний ажил эхэлсэн гишүүдийнхээ хаана юу хийж яваа бүхэнд нь чи байх ёстой өнөөдөр та нар унтахгүй гэдэгээ ойлгож байгаа биз

hyuna jihyun sohyun ” арай л их унтах нь дээ 6 цаг

нөгөө 3 дууний бэлтгэл хийгээд 4 цаг унтах нь

hyuna jihyun sohyun: тиймээ

чи: 6 л цаг ш дээ юун айр баярладийн

jiyoon: comeback хийх гэж байхад 6 цаг унтана гэвэл диваажингаас өөрцгүй

чи: ай энэ дуучин болох гэж

Jintaek:чи тусдаа ажилтай бусад нь цомгийнхоо ажилд орцгоо jeogyeon-аа дагаад яв

энэ бол 4minute -ийн шинэ гишүүн

захирал: аан хөөрхөн охин байна чи гэрээгээ хийгээгүй гэсэн гэрээтэйгээ танилцаал эцэг эхдээ ойлгуулж хэл болохгүй бол намайг яриулаарай

чи: (яагаад ийм хөнгөн хандаж байгаа юм бол) за (юу бэ 4н жил гэнэ үү энэ гэрээ дуусахад би яах юм бол) инэгэхэд захирлаа би их сургуульдаа одоо л орох гэж байгаа

захирал: тэр чинь чиний асуудал биш гэж үү чи сэтгүүлчийн мэргэжлээр сурах гэж байгаа гэсэн биз дээ

чи: тйимээ

захирал: тэгвэл сайн сураарай удахгүй би нэг амархаар ямар нэгэн юм бодий

чи: за

захирал:одооноос чи beast 4minute  анхаар чи rookie болон дуучидгаа сайн байлгахийг бодий бас үерхэлийн асуудал байхгүй болгомоор байна

Jintaek: hyuna hyunseung 2-ийг яах бэ

захирал : олонд мэдэгдүүлмээргүй байна

Jintaek: за

чи: (энэ 2 чинь юугаа шивнэлдээд байна) захирлаа би танилцаад гарийн үсгээ зурчлаа

захирал : заза бусад дээрээ оч

………………………………………………………………………………………..

чи: ааваа читий санаа зов доо та ер нь манай захиралтай ярих юм уу

аав: чи минь юу л хийгээд байна даа заза сайн л байж байгаарай

чи:за ааваа баяртай

hyuna: хүүе жижигхэн дүү минь дуусчахсан уу

чи: өө та энд юэ хийж байган

hyuna:чамтай явах гээд л ингэхэд чиний гэрээний хугацаа хэдэн жил байна

чи: 4н жил байсан яасан

hyuna:(тэгэхээр бид дахин 4 жил байхнэ чи ирээгүй байсан бол бидний гэрээ  энэ жил дуусах байлаа чамд баярлалаа) өө зүгээр л

чи: 2лаа бэлтгэл рүүгээ явах уу

үүрийн 3 цагт

чи: ус чи минь хаана байна(бүхэл бүтэн 9 цаг юу ч идээгүй зөвхөн бүжиг гэж үү дээ энэ дуучин болно гэдэг чинь ямар хэцүү юм бэ дэ)

jihyun: хурдлаарай

үүрийн 4 цагт

jihyun: одоо амарцгаагаад би hyuna sohyun 10т босно шүү манай 3 8д босох нь дээ

jiyoon : үхэхнээ

hyuna: аа ор минь чи диваажин шиг л харагдаж байна шүү

yoseop: өө та нар явах гэж байгаа юм уу

sohyun : ахаа та чинь 4 н нүдтэй болчоо юу даа

yoseop:миний дүү их ядар ч дээ унт унт

чи: ба ба баяртай

yoseop:сайхан амраарай өглөө чи надтай бэлтгэл хийнэ шүү

чи: (нээрээ нээрээ гэж үү дээ) аан тиймэ

hyunseung: хайр минь чи ядарвуу

hyuna маш их

чи: та 2 чинь үерхдэг байсиймуу

hyuna: аанхан ххэ

gayoon : чи амарахгүй яасын

yoseop: та нарийг харах гээд л бас энэ дурласан хүн хайрийгаа хармаар байна гээд л

gayoon: хөөрхөн ш дээ заза чи явж унтлаа сайхан амраарай

yoseop: чи ч бас баяртай

jiyoon : юу хараад байна

чи: аан унтах гээд л

jiyoon : өмнө нь наад 2 чинь үерхдэг байсын одоо болтол  gayoon сайн юм шиг байгаан харин  yoseop мэдэхгүйээ

чи: яагаад салсийн

jiyoon : бид нарт юмар үерхэх эрх байх биш дээ заза энэ бүхнийг март тэгээд унт өглөө хичээлтэй

чи:(би энэ хүнд хайртай)

……………………………………………………………………………………………………….

дууний бэлтгэл эд дундаа орж байв

yoseop: энэ өнгөө эндээс авнаа

чи: за ойлголоо ингэж үү

yoseop: сайн байна за ахиад хийдээ

jiyoon: энэ 2 гар нийлж байна шүү

gayoon: бодно

yoseop: би энэ дууг чамд зориулсан юм

gayoon: үнэхээр сайхан дуулла одоо би ер нь 2лаа хамтарч дуулий

jiyoon:хөөе тэнэгээ сонсож байна уу

gayoon: аан юу тиймэ сайн тохирч байна

yoseop:заза би чамайг vocal-ийн хэмжээнд аваачихгүй ч гэсэн гайгүй дуулдаг болгоноо за юу

чи: ххэ за

jihyun: хөөе хурдан kbs-ийн байранд ирээ энд цуг нэвтрүүлэгт ор гэнээ хурдлаарай

jiyoon: за манайхан явцгаая

yoseop: эд нар нээрээ баяртай ч байхгүй шүү

за дууслаа одоо жинхнээсээ 10 сэтийн дараа бас намайг дэмжиж байгаад баярлалаа

дараагийн хэсэгт

– чи хөөрхөн юмаа

-би түүнд татагдаад байна

-энэ ямар хэцүү хөдөлгөөн бэ

4-р хэсэг

хөтлөгч:сайн байна уу манай охидууд 6 гишүүнтэйгээр иргэн ирнэ гэсэн энэ үнэн     байжээ

jihyun: тиймээ энэ үнэн манай шинэ гишүүн өөрийгөө танилцуулаарай

хөтлөгч: хөөе чи миний ажлыг хийгээд байна уу ххэ

чи: намайг………….. гэдэг би монголоос ирсэн миний солонгос нэрийг ha jeogyeon гэдэг

хөтлөгч: чи их хөөрхөн юмаа аргагүй л 4minute шүү их гоё биетэй юм

чи: өө баярлалаа

хөтлөгч: өөрийнхөө авяъасийг жаахан харуулаач

чи: би бүжиглэе

бүжиглэж дуусахад зааланд байсан хүмүүс дараагийн hyuna байна гэв энэ үг чамд маш их таалагдсангүй

………………………………………………………………………………………………………………….

нэвтрүүлэг дууслаа

jiyoon: одоо бэлтгэлтэй гэсэн хурдан явий

jihyun:сайна уу ахаа

donghae: хөөе золиг чинь танай шинэ гишүүн их хөөрхөн юмаа даанч жоохон юм

jihyun:яасан таньд таалагдаа юу би дугаарийг нь өгөхүү

donghae:хөөе чи намайг юу гэж бодоов тааралдсан болгоныхоо дугаарийг аваад байдаг гэж бодоо юу би чиний дугаарийг устгалаа за

eunhyuk:устгаач дээ тэгээд цээжилцэн байж

jihyun:ах минь дээ ххэ заза баяртай цомогныхоо ажилдаа орлоо

donghae: 2 хүн ярьж байна чи муу чамайг дээ наашаа хүрээд ир

…………………………………………………………………………………..

sohyun: хаана юу хийгээд байгаа юм бэ хурдан явий

jihyun:заза ороод л ирсэн байхад янз янз болоод байхийн

hyuna: нээрээ өнөөдөр бас л бэлтгэл юу идэх юм бол

gayoon: юун идэх эртхэн унтмаар байна нээрээ ha jeogyeon 2 лаа одоо yoseob дээр очно ш дээ

чи:аан за

утас дуугарав

yoseob:хурдан ирээ чээ хаана байгаад байгаан

gayoon:за очлоо доо

jiyoon: хэнийн

gayoon:тэнэг л байна

jiyoon:аан тэрүү yoseob над руу болон jeogyeon луу залгаж болох л байсан гэтэл яагаад заавал чам руу тэнэгээрээ дуудуулан байж ярьдаг юм бол

hyuna:хаха цохиоч та 2ийн дунд одоо болтол нэг юм байдаг биз дээ өмнөх хайр чинь сэргэчих вий дээ гэж айдас дунд байна уу

gayoon:чи өөрийгөө л хэл joker та 2 яалаа даа

hyuna:бид 2 үерхэж байгаагүйээ хэрвээ тийм байсан бол яагаад би hyunseungтэй үерхэх гэж ичэх нүүр гэж бас байдын байгаа биз дээ

чи: та нарт их олон хайр байжээ

jiyoon:трэйнээ байхдаал ингэж явнуу гэхээс биш одоо бол тэгээд л анти нтр үүсээд тэрний том зовлонг саяхан манай жоохноо маань амссан ш дээ

sohyun: ёоо аймар битий сөхөөд бай

…………………………………………………………………………………………………………………

junhyung: ирэхгүй бол сайн л биз дээ чи амраад л

yoseob: чи юугаа мэдхэв дээ

junhyung:хөөе чи надаас юм нуудаг болоо юу даа арай gayoon та 2 ахиад уу

yoseob: gayoon бишээ

junhyung:арай тэгүл нөгөө

yoseob:тиймээ тийм би түүнд датагдаад байх шиг байна

junhyung:наад хайр чинь бүтэхгүй байхаа чамд ер нь ичэх нүүр гэж байна уу

yoseob:hyuna -д тэгүл байхгүй байсийн байна л даа

junhyung:бид 2 үерхэж байгаагүй ээ тэгээд ч жоохон байсийн юм чинь ямар юмны үерхэл

hyuna: юу ярицгаагаад байна

junhyung:юу ч бишээ би явлаа ажилтай болчлоо

yoseob:за эхлэх үү jeogyeon-аа бэлэн үү

чи: тиймээ

……………………………………………………………………………………………….

sohyun:би ядраад байх шиг байнаа ядаж байхад энэ ямар хэцүү хөдөлгөөн бэ

jihyun: энэ хүн яагаа вэ одоо бол би үхлээ гээд л байж байхаар хүн дээ

hyuna(би байраа хэнд ч өгөхгүй дараагийн hyuna гэж байх ёсгүй би энэ зэрэгт хүрэхийн тулд юу тууллаа даа би давтагдашгүй би хэзээ ч …..)

sohyun:үнэхээр сайн бэлдэж байна шүү өөө angel минь

dongwoon: дүү нэр минь ядар ч байна уу май хоол ид

jihyun:та нар чинь яагаад л энэ дотроо эргэлдээдэ байгаа юм бэ ойрд завтай байгаа муу

dongwoon:бид нарийг амарцгаа гэсэн ойрд манайхан айр ядарч байгаа

sohyun:тэгэлгүй яахав дээ

…………………………………………………………………………………….

2долоо хоногийн дараа comeback маш амжилттай болж байлаа

чи:та нартаа хайртай шүү гээд нэг фэн дээ чихэр өглөө “энэ бол чиний од болоод хамгийн их хийж байгаа үйлдэл “

gna: яагаад дандаа ингэдэг юм

чи: чихэр бол энэ дэлхийн баяр баясгалан миний хувьд бол хүчилтөрөгч

sohyun:нээрээ чамайг zelo-той их холбосон байна лээ шүү

чи: яагаад аан их дотно байдаг болохоор уу бид 2 чинь нэг гэр бүл байхгүй юу ххэ

hyuna:анхандаа тэгж л байдын сүүлрүүгээ холбогдох банди нар дуусна даа

чи: эгчээ

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

gayoon:нээрээ чи бид 2 яагаад салснийг одоо л ойлгож байх шиг байна

yoseob: яагаад

gayoon:чи хичээгч байж

yoseob:юу гэсэн үгүү

gayoon:чи хэзээч надад сайн байгаагүй зүгээр л шархалсан зүрхээ идгээх гэж хайртай гэж бодож явж

yoseob:яагаад гэнэт энэ бүхнийг эргэн яриад байгаан бэ

gayoon:одоо чи хичээгч үү аль эсвэл жинхнээсээ хайртай юу

дараагийн хэсэгт

-үнэн гэж үү

– чи тэрнийг мартаагүй л байсан юмуу

-амжилт хүсий

5-р хэсэг

yoseob:би би миний бодол одоо бол өөрчлөгдсөөн би хичээгч биш би чамд хайртай

gayoon:үнэн гэж үү

чи энэ бүхнийг бүгдийг сонссон одоо чамд маш хэцүү байгаа

junhyung: мулгуу золиг

hyuna: хөөе чи юу сонсоод байгаа юм бэ

junhyung: юу ч бишээ hyunseung хаана байна

hyuna: мэдэхгүй ээ энэ тэрэнгүүр л явж байгаа биз

junhyung: аан ан заза би явлаа

hyuna: яахаараа ингэж сандардаг байна энэ нээрээ

……………………………………………………………………………………………………………

нэвтрүүлэгт

хөтлөгч: чи бол ойрд их шуугиан тариад байгаа чамайг хүмүүс дараагийн hyuna гэх юм учир нь чиний бүжиглэж байгаа байдал төрх чинь насанд чинь баймааргүй sexy байна энэ тухайд

чи:би өөрийгөө тийм байна гэж бодоогүй ш дээ ххэ яг үнэндээ бол намайг лараагийн hyuna гэж хэлэхэд би дургүй ээ учир нь sexy хөдөлж байгаа хүн бүрийг тэгж хэлэхгүй биз дээ би багаасаа л бүжиглэж ирсэн тэгээд л заримдаа хэтэрхий s хөдөлчдөг байх ххэ

хөтлөгч:мм тэгвэл чиний мөрөөдөл юу байсан юм бэ

чи: надад анх энэ бүхэн биелэхгүй мэт санагддаг байсан миний мөрөөдөл маш хурдан биелсэн гэж бодож байна би 4minute-ийн гишүүн болохийг хүсэж байсан

хөтлөгч: арай үгүй байлгүй дээ

чи: харин тиймээ би одоо ч бодохоор өөртөө ч итгэдэггүй юм

хөтлөгч:тэгвэл чи 1000 1000 хүмүүст мөрөөдөл биелдэг юм гэдгийг харуулжээ. за энэ сэдвийг хааж чиний ideal хэн бол

чи: ммм надад таалагддаг ганц хүн байгаа тэр их гоё дуулдаг

gayoon:арай

чи:бас их өндөр тийм ээ энэ бол zelo ххэ

хөтлөгч:цаашдийн уран бүтээлд амжилт хүсий

………………………………………………………………………………………………………………………………….

junhyung:чи дээр яагаад gayoon-д хайртай гээд хэлсэн бэ ай ахиад тоглох гээд байна уу

yoseob: мэдэхгүй ээ би түүнийг хараад ахиж дурласан юм шиг болсон

junhyung:тэр нөгөө хэн билээ тэр яах юм

yoseob: тэр чинь хэтэрхий жоохон ш дээ нээрээ hyuna дээр чамд юм өгөх гэсэн юм гээд л явж байна лээ

junhyung: хэзээ

yoseob:өчигдөр байсан байхаа

junhyung:өчигдөр чинь хэдэн байлаа

yoseob:7 сарийн 2

junhyung:тэр мартаагүй байсан юм байх даа

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

чи: эгчээ та дээр антигийн зовлон амссан гээд байсан даа тэр чинь юу ийн

sohyun: ёооёдоо дээр үед би нэг l joeтой we got married-д орохийг хүсэж байна гэсэн дээ

чи:аан тийн тэр үед би танийг ямар со юм сонирхдийн бэ гэж бодсон

sohyun:бүх хүн чам шиг бодоогүй нь харамсалтай юм даа

чи:аан тэгээд л

sohyun:тэгээд ч дуусаагүй ээ намайг сөрдүүлсэн чи нойлд орохдоо болгоомжтой байгаараа үгүй бол би чамайг ална гэсэн байсан үнэхээр аймар

чи: яанаа

jihyun: би ч гэсэн айхдаа бэлдэж бай даа чам дээр нэг хүн юм бичэж

чи:юу гэж байна

jihyun:тэр түүнийг сонирхоод хэрэггүй дээ чамайг зарим нь мэдээгүй байгаа чи үхэхдээ бэлд гэнээ

чи: юу ай юу вэ би хаана байна

jiyoon:хүүхэд битий айлгаад бай 2 юм чинь

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

junhyung: чи тэрийг мартаагүй л байсан юм уу

hyuna:юуг мартах ёстой гэж

junhyung:ххэ хөөрхөн гэдэг нь гээд тэвэрчихэв

hyuna:болил доо яагаад ингээд байгаан

junhyung:чи одоо над дээр хүрээд ирж болохгүй муу

hyuna:чи жоохон хэвээрээ л байна чи эхлээд бид 2 юунаас болж салла гэдгээ олчих

junhyung:ай юу

hyuna:одоо болтол мэдээгүй гэж үү чиний энэ гэнэн зан чинь намайг чамаас залхаахад хүргэсэн чамд yoseob тэгж хэлсэн байлаа ч чи мэдээгүй юм шиг өнгөрсөн бол би чиний араас гүйх байсан одоо хангалттай

junhyung: тэгээд л чи hyunseung-ийг сонгосон гэж үү

hyuna: тэр өөрийнрөө юу хийж байгаг мэддэг

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

jihyun утсаар ярина

jihyun: өө ахаа

donghae:сайна уу

jihyun: сайн сайн та

donghae:мэдээж чи хаана байна

jihyun:cube-ийнхаа байранд

donghae:чи манайд одоо ирж чадахуу

jihyun:одоо юу ямар нэгэн юм болоо юу

donghae:тийм ээ надад нэг юм тохиолдоод миний хамгийн эрхэм юмийг хулгайч аваад явчихсан

jihyun:нээрээ гэж үү дээ

donghae:хань болчих хүн байдаггүй чи хүрээд ирээч манай гэрийн кодийг мэдэж байгаа биз дээ

jihyun:тийм ээ 0109

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

чи: та одоо жаргалтай байна уу

gayoon:тийм ээ маш их нээрээ надад yoseob хос бөгж өгсөн бид 2 урлагийн тайзнаас  буугаад гэрлэх бай хаа ххэ

чи: та ч азтай юмаа танийг хэзээч хаяахгүй нэг хүн үргэлж хажууд чинь байна ш дээ

gayoon:харин л дээ ххэ өө дуудаад байна за явлаа шүү чи ороод нөгөө хэдтэй тоглохгүй юу

hyuna: би та 2ийн дунд тэмцээн явуулмаар байна та 2ийн аль аль нь надад сайн би ч бас 2ланд чинь

junhyung: сая тэгээд юун тэнэг баахан юм ярисийн

hyuna:гэхдээ тэр бол үнэн байсан

hyunseung:чи юу яриад байгаа юм дуртай бол чи наадахтайгаа үерхэ чамтай үерхэх гэж би тэмцээнд оролцох болж байна уу би явж амарлаа

hyuna(ийм болохоор л би чамд хайртай байдын)

doojoon:манай 2ийг хооронд битий мууцалдуулаад бай за

hyuna: заза хайр минь хүлээж бай

junhyung:(ийм үед л jihyun хэрэгтэй сайн зөвлөгч шүү) ингэхэд jihyun хаана байна

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

jihyun:ахаа та зүгээр үү

donghae:тийм ээ

jihyun:юу чинь алдагдсан юм бэ бас энэ бүхэн чинь юу юм

өрөө бүхэлдээ лаа зүрх байлаа үнэхээр романтик

donghae:миний зүрх

jihyun:юу

donghae:би зүрхээ эргүүлж авий эсвэл чи өөрийхийгөө надад өгөхгүй муу

jihyun: ахаа та юу яриад байна

donghae:би чамд хайртай

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

дараагийн хэсэгт

-би худлаа хэлсэн

– яагаад чи гэж

– би яаж энэ зэрэгт хүрсэн билээ дээ

6-р хэсэг

маргааш

junhyung:ингэхэд танай халагч чинь өчигдөр яасан

jiyoon:бид нар ч гэсэн санаа зовоод байнаа яах вэ

sohyun:над руу өчигдөр битий санаа зовдоо та нар унтаж бай гэсэн sms илгээсэн байсан

jiyoon:чи наадхаа тэгээд одоо хэлж байгаа муу

sohyun:уучлаарай ингэхэд бас gayoon hyuna хайччач ваа

чи:хосууд дээрээ байгаа байлгүй дээ

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

jihyun:ахаа би яагаад энд байж байгаа юм бэ

donghae:өө сэрцэн үү би өглөөний цай бэлдсэн ороод ирээч

jihyun:манай хамтлаг өнөөдөр тоглолттой ш дээ хожигдлоо

donghae:санаа зоволтгүй дээ надтай цуг яв би хүргээд өгье

jihyun: би нүүрээ янзлаадхий

donghae: чамайг будаггүй байх даа хөөрхөн байдаг гэсэн энэ үнэн л юм байна эмэгтэйчүүд ер нь найз бандидаа ийм царайгаа харуулдаггүй ш дээ

jihyun: би ямар таний найз охин юм уу

donghae:өчигдөр чи надад зөвшөөрөөгүй юм уу

jihyun: ммммм

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

чи:нээрээ hyuna эгчийн бие нь сул байгаа яахуу гоцлол хөдлөл дээр

hyuna:би заавал хийнээ ийм байдалд ороод тиймхэн юмийг хийж чадахгүй бол би солонгосийн бүжгийн хатан хаан гэж хэлүүлээд яах юм

donghae:амжилт хүсий

jihyun: баярлалаа таньд

4minute and beast: хха өчигдөр хамт хоножээ

jihyun:үг нтрээ бэлдсэн юм уу юун аймар зэрэг хэлдийн

jiyoon:та наад нүүр нтрээ алив хурдан make up хурдал

тайзан дээр hyuna бүжиглэж байв гэтэл тэр өсгийтөй гутал нь сугараад уначихав

чи:одоо яанаа гээд түүний алдааг засах гэж урд орон бүжиглэлээ

фэнүүд: ha jeogyeon гэж хашгарав

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

hyuna:тэр гутал яагаад ч сугарач унах боломжгүй би анх удаагаа өсгийтөй гутал дээр бүжиглэж байгаа юм биш энд яалтч гүй надаас тус алдаа гарсан байна

hyunseung:одоо тайвшир даа иймэрхүү алдаа зөндөө л гарч байдаг ш дээ

sohyun: эгчээ энийг хардаа

…… өнөөдөр шинэчлэлт боллоо hyuna-аас илүү jeogyeon сайн бүжиглэлээ цааш даа ч ингэвэл үнэхээр сайхан үзүүлбэр үзэх нээ

hyuna: муу новш чи ингээ биз дээ энэ үнэн биз дээ яагаад заавал чи гэж чаамд надаас илүү юу ч байхгүй

чи:эгчээ та юу яриад байнаа би зүгээр л танийг далдалхийн тулд л урдуур чинь орж бүжиглэсэн

hyuna:бүр далдруулах гэж оролдсийн биш үү

hyunseung: уучлаарай манай хайр хэзээ ч ийм алдаа гаргажл  байгаагүй болохоор л

hyuna:үгүй ээ хэрвээ миний урдуур sohyun jiyoon ч юм уу хэн нь гарсан би зүгээр байх байсан гэхдээ яагаад заавал чи гэж

jihyun: одоо бол hyuna тайвшир тэгээд ч чамтай хамгийн ойр байсан нь ш дээ битий уурла

hyunseung:2лаа гарч мөхөөлдөс идий за битий уурлаад бай

чи:би туслахийг л оролдсон гэтэл тэр намайг яаж байгаан гэж уйлав

jiyoon: aaish яагаад бүгдээрээ за больцгоо

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

zelo:сая сонсоход энд нилээн ширүүн юм боллоо доо

чи:яах гэж энд байгаан чи тоглолтонд оролцоогүй биз дээ

zelo:зүгээр л

чи: аан арай би чамд сайн биш чи миний ideal ч биш

zelo:юу

чи:би худлаа хэлсэн тэгээд юу гэж надад чи огт таалагддаггүй баяртай би явлаа

yoseob:өнөөдөр танай хамтлаг нилээн асуудалтай байлаа

gayoon:харин тийм ээ

jiyoon:чи yoseob д сайн биз дээ

чи:та юу яриад байгаа юм бэ

jiyoon:надас хэн ч нуугдаж чаддаггүй юм болгоомжтой л байгаарай

yoseob:2лаа салий намайг уучлаарай би худлаа үгээр сэтгэлээ хуур ч чадахгүй нь намайг уучлаарай би jeogyeonд сайн

gayoon:би ахиад л андуур ч энэ удаад ч гэсэн чи хичээгч байж би ямар тэнэг юм бэ би jeogyeonд сайн гэхдээ өөр хүмүүс байж болно яагаад заавал манай хамтлаг гэж

yoseob: хэрвээ чи бид 2 иргэж нийлээгүй байсан бол ийм байдалд орохгүй байх байсан намайг үнэхээр уучлаарай би чиний өмнө маш их алдаа гаргалаа би чамд өөр юу өгөх вэ

gayoon:миний сэтгэлийн шарх идгэрэхгүй

yoseob:яагаад идгэрэхгүй гэж чамайг надаас илүү хайрлах хүн олдож л таараа

gayoon:тийм болохоор идгэрэх хүртэл нь чи jeogyeonд битий ойрт

yoseob:за тэр намайг хүлээх байх би ойртохгүй ээ амлаж байна

junhyung: энэ муу тэнэгийг дээ  шал дэмий баахан юм хийж байхын энд одоо ямар  юм нь уйлаад байдаг байнаа чих өвдчихлөө

junhyung:хөөе чи наанаа юу хийгээд байж байган тэр хайртай банди чинь хаачаа вэ

hyuna:чамд надаар тоглох тийм сайхан байна уу

junhyung:за уучил гэхдээ яагаад

hyuna: би энэ зэрэгт  яаж хүрлээ дээ чи намайг мэдэж байгаа биз дэ томчуудын гар хөл болж  тэгэхэд тэр охин хоромхон зуурын дотор намайг энэ байрнаас түлхэлээ

junhyung:одоо яая гэж бодож байна

hyuna:би тэвчинээ надад хэцүү байгаа ч би тэрийг зөвөөр ойлгоноодооноос түүнтэй хуучний байдалаараа л харьцана

junhyung:мм зөв шийджээ ингэхэд hyunseung хаана байна

hyuna:musical-ийн бэлтгэлтэй гээд явчихсан гээд хөөрхөн инээмсэглэв

junhyung:би чиний энэ төрхөнд чинь дуртай байнга ийм байгаарай

hyuna:за ххэ

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

6 сарийн дараа монголд

4minute гэж заалаар  нэг хашгарна учир нь энд music bank болох гэж байна

бүх хүмүүс чамд баярласнаа хэлнэ яагаад гэвэл чи монголд ийм олон фэнүүд байгаа гэдгийг мэдрүүлж чаджээ гэвч энэ бүхэн чамд маш муугаар нөлөөлөв чи маш их зантай болсон байв энийгаа ч чи мэдэрдэг

цаашид энэ зохиомж маань яах бол hyuna-г жоохон тийм болгочлоо уучлаарай гэхдээ энийг зохиомж гэдэг утгаар нь ойлгоорой зүгэр л гол дүр нь чи болохоор бас жинхнээсээ бодвол гоё ххэ

дараагийн хэсэгт

-би үхмээр байна

-маш их санасан шүү

-сайн ажиллааа

7-р хэсэг

music bankийн үеэр

donghae:хөөх ямар их хүмүүс вэ мэдсэн бол энд эртхэн ирдэг байж л дээ

jihyun:сайн уу ахаа удаан уулзалдангүй шүү

donghae:чи дажгүй юу

jihyun:дажгүй ээ сайн байгаа заза би явлаа явж юмаа бэлдлээ

eunhyuk:хөөе та 2 чинь болциймуу

donghae:эхлээгүй юм чинь юу дуусах вэ дээ

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

за тоглолт амжилттай дууслаа

jintaek: 4минутийг нэг нэвтрүүлэгт урьсан байна

jihyun:за манайхан гараад шууд машиндаа сууна шүү

чи:за гэхдээ гарийн үсгээ

jihyun:маргааш болоо

хөтлөгч:чамд дуучин болоход ямар байсан бэ анх яаж гараагаа эхлэв

чи:надад их гэнэтийн зүйл тохиолдсон л доо би өөрөө ч өөрийгөө ингэж амжилтанд хүрнэ гэж бодоогүй

хөтлөгч:шантрах тохиолдол байсан уу солонгост дуучин болоход их хэцүү гэж сонссон

чи:анхандаа хэцүү байсан сайн бүжиглэхгүй бол бүжгийн башг нартаа зодуулна яг тэр л үед би үхмээр байна гэж боддог байсан ч манай хамтлагийн гишүүд намайг их дэмждэг байсан учир нь аааааааа надад үнэхээр хэцүү байна гэж гишүүд дээрээ очиход тэд л миний зовлонг мэдэж байдаг байсан болохоор би гишүүддэ хайртай

hyuna:өөө манай бяцхан охин

хөтлөгч:танай хамтлагт амжилт хүсий эх орноо урлагийн тайзанд мөнхлөөрөй чамайг бид их дэмждэг шүү

gayoon:ингэхэд танай орон и гоё юм аа хэн хэнтэй ч үерхсэн орилж чарлаад байдагүй

чи:анхандаа тийм байсан одоо бол зарим одууд дууслаа л гэсэн үг

jiyoon: тийм гэж үү юмар айр юм бэ

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

sohyun:над руу dongwoon юм бичээд байх юм

чи:тэгээд хариу бич л дээ

sohyun:ингэхэд dongwoon дажгүй тэ

чи:дажгүйгээр барахуу даа

jiyoon:хүн болгонд л хайр олдоод байх юм  надад яасан бэ

чи:ххэ (ахийн өгсөн зүүлт хаана байнаа )

hyuna:энд ууланд үнэхээр сайхан байнаа

чи:(ууланд хаяцийн байх даа) би гарчаад ирий

jiyoon:гадаа маш их салхитай байгаа болохоор гарч болохгүй ээ

чи:би үнэтэй юмаа гээчихлээ тэрийг олохгүй бол болохгүй ээ

jiyoon:(зүүлт нь байхгүй муу даа)

gayoon:гадаа ийм байхад яагаад гаргачиж байгаан

jiyoon:аан ан нөгөө юу

hyuna:битий ээрээд байгаач yoseob-ийн өгсөн зүүлтийг олох гээд л

gayoon:юу

jiyoon:хөөе чи нээрээ

hyuna:үнэн л биз дээ би наадаханд чинь үнэн голоосоо дургүй

sohyun:таний байрийг буласан болохоор уу та тэгвэл нэвтрүүлэгийн үеэр тэрэнд сайн ханддаг юм

hyuna: чи наад үгээ бодож яриарай би хэзээ ч энэ байрнаас буухгүй за бас чи нэвтрүүлэгт намайг юмар байпгийг мэднэ

jihyun:наад хэл яриагаа битий тэнэгтээд бай

jiyoon:2лаа гарч ярий

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

gayoon:юу ярих гэсэн юм миний сэтгэл аль хэдийнээ үхсэн надад одоо хүн хайрлах хүсэл алга

jiyoon:би чамайг мэдэж байна л даа гэхдээ чи тэр 2ийн хайрийг хүлээн зөвшөөрөхгүй муу jeogyeon одоо юмар байгааг мэдэхүү

gayoon:тэгээд юу гэж би yoseob 2 удаа тоглуулсан тэрний асуудал надийхтай харьцуулвал  юу ч биш

yoseob:намайг уучлаарай би чамайг тийм байдалд хийсэн би бол эргүү новш надад чамайг харах эрх байхгүй

jiyoon:би гарлаа

gayoon:одоо болноо чи надад хэрэггүй миний шарх хэзээ ч идгэхгүй

yoseob(шалтгаанаа хэлмээр л байна гэхдээ би чамдаа үнэхээр их хайртай байсан шүү)

doojoon: юу болоо вэ яагаад уйлаад байгаа юм бэ

gayoon: чамд ямар хамаатай юм бэ

doojoon: би чамд нэг юм хэлэх гээд л

gayoon: дараа хэлж болохгүй юу

doojoon:дээр үед чамайг мөрөөдлийн охиноороо сонгосон минь үнэн байсан шүү

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

чи:аанхан олчлоо ашгүй дээ орж

sohyun: хаана байгаад ирж байгаа юм

чи:нэг юм хайгаад л

sohyun:hyuna эгч чамтай ярих юм байна гэж байсан

чи:юу  юм болдоо

hyuna: чи ирчих вү дээ

чи:та надтай ярих юм байна гэсэн юу ийн

hyuna:чи яваад өг чамаас болж бидний харилцаа улам муудаж байна чиний наад гэнэн төрх чинь юу ч ойлгоогүй юм шиг байдаг гэж чи бодоо юу би чамайг анх ирэхэд чинь л дургүй байсан одоо хангалттай чи арил

чи: эгчээ та юу яриад байна

hyuna:нэгэнт л нутагтаа ирсэн хойно гэрээ санаад гэж хэлээд л гарчих

чи:эгчээ

hyuna: битий намайг тэгж дуудаад бай чи үнэхээр юу ч ойлгохгүй байна гэж үү дээ чамаас болж gayoon ямар их сэтгэлийн зовлон амссанийг мэдэхүү чи л гарч ирээгэй байсан бол бас jihyun гаднаа хэлээгүй ч түүнийг хамтлагаас хасна гэж ярисан энийг ч бас мэдээгүй гэж үү дээ чамаас болж бид ганцхан чиний л төлөө ажилладаг болчихоод байна ойлгож байна ууу

hyunseung: хөөе хөөе юу болоод байна охидуудаа

hyuna: аан юу ч болоогүй ээ чи ойлгосон биз дээ

hyunseung:2лаа гарий гадаа нэг л гоё байна

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

gayoon:ингэхэд jeogyeon хаачсийн хэлэх юм байна л даа

hyuna:(явцийн байх даа үгэнд ордог сайн хүүхэд байна шүү)

junhyung: хөөе хөөе танай  нэг гишүүн чинь тэнд цус алдаад байж байна

hyuna: гай чинь арай 2лаа явий яагаад ганцхан надад хэлж байгаа юм

junhyung:чи тийм байдалд аваачсан болохоор би бүгдийг сонссон

hyuna: гэхдээ би тийм байдалд хүргэе гэж бодоогүй ш дээ хөөе чи тэнэг юм уу үхэхийг хүсээ юу чамд ийм сайхан амьдрал байж байхад чи тэнэг юм уу

чи: би шүтээнүүдийгээ өөрөөсөө болж замхархийг харахийг хүссэнггүй  намайг уучлаарай

hyuna : чи юу хийгээд байгаа юм бэ үүрэл дээ эмнэлэг явий

junhyung : би юу

hyuna: гуйж байна тэг л дээ

чи:санасан шүү

дараагийн хэсэгт

-би амьдралд хайртай

-би эндээ үлднээ

-би чамайг уучилсан

8-р хэсэг

чи:санасан шүү

junhyung:юу хэнийг?

hyuna:намайг уучлаарай одоо чиний амь маш чухал байна

jihyun:хэн яасан гэнээ чөтгөр ав юу болоод байна

gayoon:юу болоов хэн залгасийн?

jihyun:………………………..-н амиа хорлохоор завдсан байна

sohyun:тэр чинь өвчтөй юм уу?

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

jintaek:бие чинь зүгээр үү?

чи:тийм ээ

jintaek:гэхдээ чи үнэхээр тэнэг зүйл хийснээ ойлгох уу одооо энэ хэвлэлээр юу болж байгааг мэдэж байна уу чиний хуучин хэрэгнүүд мандаж байна

зурагтаар

хөтлөгч:цомогныхоо ард thanks to дээр яагаад анти фэнүүддэ хайртай гэсэн юм бэ?

чи:би үнэхээр хайртай

jintaek:ингэээд л болдог бол маш амар байхсан энийг хар

хөтлөгч:чиний ойрд болсон бүдүүлэг үйл олны анхааралд байгаа шөнө дунд унтаж байхад чинь бүх эмэгтэй idol-ийн гэрээр орсон тэхэд хөтлөгч чамаас нүүр чинь будаггүй гарч байна санаа зовохгүй байна уу гэхэд чи хөөе та нар биднийг хэдэн цаг унтдийг мэдэх үү ! 12 цагт 2 цаг унтах тохиолдол гардаг ойлгож байна уу гэж хэлсэн байна

чи:яг үнэндээ бол энэ үнэн ш дээ би худлаа хэлсэн гэж үү?

jintaek:чамаас болж заза одоо амар даа энд арай л мэдээгүй байх

hyuna:ёоо энэ хүмүүс гадаа  шавцан байна ш дээ мэдэхгүй хэлээр янз янзын юм асуугаад л байна урдаас нь худлаа инээж байгаад л орж ирлэ

jintaek:сэтгүүлч нтр байна гэж үү одоо яанаа алив би гарчаад ирий

hyuna:чи тэнэг юм уу үх гэвэл үхэж сэр гэвэл сэрдэг юм уу чи тэнэг юм уу

чи:миний шүтээнүүд надаас болж нурж унахийг харахийг хүсээгүй

hyuna:бид нар тийм л юм байгаз найзуууд фэнүүд аав ээж чинь яах юм?

чи:надад та нар хамгаас чухал

hyuna:юу гэнээ ээж чинь өчигдөр ирсэн гэхдээ  бид нар чамайг ийм байдалтай гэж хэлээгүй ходоод чинь л өвдсөн гэсэн шүү

чи:баярлалаа

hyuna:би хамтлагийнхаа гишүүдээс л уучлалт гуйдаг тийм болохоор намайг уучлаарай

чи:эгчээ

hyuna:чи намайг уучлах уу? хэрвээ уучлахгүй гэвэл би ойлгоноо гэхдээ би чамайг уучилсан ш дээ

чи:тийм ээ

hyuna: май би чамд зориулж анх удаал хоол хийлээ амтгүй болсон байж магадгүй шүү

sohyun:хөөх хоол энийг хэн хийсийн?

чи:hyuna эгч

sohyun: өө тэгвэл идээд хэрэггүй дээ

чи:зүгээр дээ надад хийж авчирсан юм чинь

hyuna:ямар байна

чи: амнаас унахнээ

hyuna: урмийг минь бодоод ганц ч болов амттай байна гээд хэлчиж болохгүй байсымуу?

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

чиний ээж: одоо гэртээ очоод хэдэн хоног амарахгүй муу

чи: тэгдийн билүү өнөөдөр манай гишүүд очиж магадгүй шүү бас манай ах нар сайн юм бэлдээд байж байгаарай

чиний ээж: заза

чи:орой бүгдээрээ манайд очно шүү өнөөдөр ямар өдөр билээ дээ

yoseob: манай ахлагчийн төрсөн өдөр шүү дээ

чи:тийм ээ doojoon ахийх

орой танай гэрт

jiyoon: энэ юу вэ юмар гоё юм бэ

чи: аан би нэхсэн ямаа

jiyoon: манай макнае чинь их авьъастай юм аа

чи:хөөе хөөе наадах чинь болохгүй ээ

junhyung(би чамд хайртай yang yo seob гэнэ үү)

чи: ах гуай хүний нууцийг

sohyun:манай фэн байсан гэдэг нь үнэн байна шүү бас beast ч байна

чиний ээж : за хоолоо идээрэй

hyuna: ямар нэртэй хоол вэээээ

чи: бууз манай орон баяр болгоноор хийдэг юм дээр та нар харсан биз дээ цагаан  сараар манай уламжлалт баяр

hyunseung:аан харсан дүү л бол хэнийг ч хамаагүй үнсээд л үнсүүлээд л

hyuna: чиүнсүүлмээр байна уу ай

чи: ахаа төрсөн өдөрийн мэнд хүргий

doojoon: баярлалаа

gayoon:май манай хамтлагийн бэлэг

jintaek:одоо хүрээд ир сөүл явах хэрэг гарчлаа

doojoon:заааа сөүл явна гэнээ

gayoon: одоо юу? заза явий даа

чиний ээж : хаашаа гэнээ та нар нээрээ

чи:би эндээ үлднээ

hyuna: чи одоо болтол уурлаад байгаамуу даа явий эгчээ биднийг уучлаарай дараа ирж би хагартлаа иднээ алив явийй

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

машин дотор

gayoon: дээр хэлсэн үгс чинь одоо болтол хүчинтэй юу?

doojoon:ааа тийм ээ яасан

gayoon: зүгээр л

yoseob(найз минь чамд үхэж ч чадахаар хайртай байхад би яалтай ч билээ дээ чамайг харахаасаа би өөрөө өөрөөсөө ичиж байна)

онгоцон дотор doojon gayoon

hyuna hyunseung

yoseob jiyoon

sohyun dogwoon

jihyun gikwang

чи junhyung хамтдаа суулаа

jiyoon:муу золиг чинь юу хийгээд байна

yoseob: чи ахийгаа ингэж болдымуу

sohyun:энэ шүлэг ямар учиртай юм бэ чи дандаа над руу шүлэг явуулах юм аа

dongwoon: ххэ (яг үнэндээ би зохиогоогүй ээ манай joker ах ямар билээ дээ)

junhyung: бие чинь зүгээр үү

чи: тийм ээ

junhyung: чи тэгэхэд хэнд хайртай санасан шүү гээд байсын?

чи:та намайг үүрсэн юм уу?

junhyung: өөр хэнийг гэж бодоов? чи хэн нэгэнд баярлалаа гэж хэлэхгүй муу

чи аа ахаа маш их баярлалаа би амьдралд маш их хайртай

junhyung: бас хий дэмий хүний амь авраагүй л юм байна

чи(yoseob ах биш байсан гэж үү надад яг юу тохиолдоод байна)

gikwang:donghae ах өгчөөрөй гэсэн

jihyun:ммм энэ юу вэ oh my god

одоо манай хайрийн 3жин яаж үргэлжлэх бол чи болон gayoon хайрийг хүсэх болуу?

дараагийн хэсэгт

-тийм ээ

-би нууцийг чинь мэднэ дээ

-үүрд

9-р хэсэг

gikwang: юу байна би харий л даа тэхүүү гуйжийна

jihyun:сая авж явж байхдаа үзэхгүй яасийн хогчино хха

yoseob:би одоо яавал дээр вэ надад тус болооч

jiyoon: энэ бүхнийг би л ганцаараа мэддэг гэхээр со санагдаад байна яах вэ за би лав бодохдоо gayoon doojon 2-ийг болгоё чи өөрөө өөр хайр олж ав тэгээд ч чи түүнд тийм хайртай гэж үү дээ зүгээр л мартаад 2 тэнэгийг нийлүүлий ойлгож байна уу

yoseob:чи миний хамгийн сайн найз шүү одооноос ажилгаа орох уу

jiyoon: тэрийг л чи л мэд

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

~~~~~~~~ my top girl no no no my top top girl ~~~~~~~~~~~~~~~~

чи:ямар гоё дуу гээч манай эгч сайхан дуулнаа

junhyung: чамд наад зүүлт чинь одоо болтол байдымуу

чи: ямар аа энэ үү та яаж мэдэд байгаан

junhyung: зүгээр л чи маш удаан зүүж байна л даа

чи: ххэ надад аз авчирдаг зүүлт минь гэж би боддог ххэ

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

захирал : та нар бол манай компаны анхны трайнээ тийм болохоор ч тэрүү одооноос хийчээж ажил  4minute-ийг монголд тоглолт хийлгэнэ дараа нь та нар comeback-даа бэлдэнэ сая болсон music bank маш олон компануудын сонирхлийг татсан биз гэхдээ энд монгол гишүүн байгаа нь бидний аз заза ер одооноос тоглолтондоо бэлдэцгээ бийст нэвтрүүлэг хэс

hyunseung: захирал яагаад ингэж их 4минутад анхаарал тавиад байна

yoseop: харь нал дээ

jiyoon:надад санаа орж ирсээн gayoon бид нараас түрүүлж хувцасаа сольдог тэр үеэр нь та нар тэнэгийгаа тэнд  байлгаж байгаарай

yoseob: doojoon- аа чи охидийн хувцас соли өрөөнөөс очоод алчуур аваад ирээч энд бүгдээрээ байхгүй болцон байхийн

dongwoon:иймхэн юмийг макнае нь хийдэг байхгүй юу даа би явчаад ирий ахаа

yoseob: болохгүй ээ эээ одоо яанааа

нөгөө талд

jiyoon: gayoon- аа чи энд юу хийж байгаан

gayoon: харахгүй байна уу би аль хэдийнээ хувцасаа сольцон

jiyoon: чи яагаад ингэж юмийг хурдан хийдэг болчихвоо одоо тэнд хэн байна

gayoon: макнае байгаа

jiyoon: хэрэг ч манд лаа даа

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

dongwoon: энэ ямар хөөрхөн хөөрхөн алчуур вэ яв яаган өнгөтөй

sohyun: эгч нараа надад нэг нь алчуур аваад өгөөч энд бүгдээрээ байхгүй байхийн

dongwoon: хэн ч байхгүй гэж бодсон юмсан

sohyun зөвхөн дотуур хувцастайгаа л гараад ирэв

sohyun:чи наанаа юу хийж байгаан бэ

dongwoon: би юу ч хараагүй шүү

sohyun гэнэт доошоо хараад барилга нураатал хашгирав

dongwoon: тэнэг юм шиг шууд гарч ирээд байхдаа яадийн

jihyun: чи наанаа юу хийж байна хөөе чи мууу хүүхэд яах  гээд байна нааш ир

dongwoon: эгчээ би би нөгөө

jihyun: танай гишүүн чинь манай охидийн өрөөнд юу хийж явдийн ай хөөе хөөе

yoseop: одоо яанаа

jiyoon: баларсаан

утас дуугарав

jihyun: байна уу аан сайн байна уу

jiyoon: ашгүй дээ

dongwoon-ийг бүгд шоолон инээв

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

donghae: чамд таалагдсан уу

jihyun: бэлэг үү тийм ээ

donghae:чи надаас яагаад холдсийн бэ

jihyun: би салаагүй л гэж бодож байгаа ш дээ

donghae: юу гэнээ нээрээ гэж үү

jihyun: би маш завгүй байсан болохоор

donghae: одоо хаана байна

jihyun:би одоо маш завгүй байна уучлаарай ахаа

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

jiyoon: одоо юу хийх вэ

yoseob:би нэгийг олсоон

yoseob:чи энэ усийг охидуудад аваачаад өгөөч ядар ч байгаа байх

hyunseung: би аваачаад өгий гээд маш хурдан аваад гарчлаа

dojoon: би гадаа гарч агаар амьсгалалаа

yoseob: өө юу тэг дээ

jiyoon: та 2 нанаа түр байжий бид 2 гарч 2 жоохноогоо оллоо

gayoon: заа

hyuna: одоо hyunseung ороод ирчихгүйм байхдаа санаад байна

hyunseung: hyuna чи энд байна уу

hyuna: хөөе гээд тэр 2 бие биедээ эрхлэлдэв

gayoon: заза би гарчаад ирий дээ

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

gayoon-аа

gayoon: өө чи юу хийж байгаан

doojoon: аан зүгээр л гараад л байж байнаби чамд нэг юм өгөх гээд

gayoon: юу ийн хөөе энэ чинь

doojoon: ямар байна

gayoon: үнэхэр гоё юмаа

doojoon: энэ дэлхийд 2 хон л байдаг нэг нь чамд нөгөө нь надад

gayoon: баярлалаа

гээд хацар дээр нь үнсэв

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

кордорийн буйдан дээр jiyoon унтаж байв

yoseob: энэ нээрээ гэхдээ энэ урт үстэйдээ үнэхээр хөөрхөн юм аа

уруул руу нь алгуурхан ойртов гэтэл

jiyoon: нүдээ нээгэд юу болоод байна хөөе чи наанаа юу хийгээд байгаан бэ

yoseob: юу нөгөө өрөөндөө орж амар л даа чи их ядарсан харагдаж байна

jiyoon: санаа тависанд баярлалаа би бүжигийн бэлтгэл рүүгээ орлоо(хөөрхөн гэдэг нь хацар нь тэгж улаа бутраад байхдаа яахав дээ)

hyunseung: хөөе наадах чинь  joker-ийх юм бишүү

чи: ай гүү байлгүй дэ

hyunseung: нээрээ цаадах чинь энэндээ амь амь байсийн тэгээд хэзээнээс ч юм зүүхээ больцон гэтэл чамд яагаад байж байдаг байнаа

чи: өөр байх аа

hyunseung:би ч ийм юманд анзаараггүй хандахгүй дээ

чи: тэгвэл энэ бүх хугацаанд тэр л миний хажууд байсийн байхдаа

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

төгсгөлийн 10- р хэсэг

чи: ахаа сайн уу

yoseob: өө харин тхх ххэ чи юу хийгээд л байна даа

чи: таниас нэг юм асууж болох уу

yoseob: тэг тэг

чи:та яагаад эгчээс салсийн

yoseob: би хаягдсан ш дээ

чи: яагаад худлаа яриад байгаан бэ

yoseob: уучлаарай энийг чамд хэлж чадахгүй нь

чи: тэгвэл дахиад нэг асуулт

yoseob:за

чи: энэ танийх биш үү

yoseob: биш ш дээ яагаад тэгж бодоов

чи:бэлтгэл хийж байхад энийг сайн дүү шүү трайнээ байх хугацаанд сайн суралцлаа гээд энийг өгөөгүй муу

yoseob: гүү ш дээ би наадахийг чинь joker зүүцэн байсаныг л харсан уучлаарай чи энийг jiyoon-д өгөөч тэгэхүү үзэж болохгүй шүү

чи:аа юу за

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

donghae лаг машинаараа jihyun-ийг суулгасан явж байв

jihyun: ойрд би их завгүй байх байх одоо яанаа

donghae: гэнэт машина зогсоогоод наадхаа үз дээ

jihyun: юу ийн та дандаа л юм өгөх юм аа энэ чинь бөгж байна ш дээ

donghae:тийм ээ хос бөгж одоо чи үүрд минийх за юу

jihyun: би тайлчвал яахийн

donghae: хөөе чи

jihyun: тоголсон юм аа би хэзээ ч тайлахгүй за юу

donghae: саяны хэлсэн үг чинь намайг одоо юу хийхэв юу хийвэл үүрд байж чадах бол гэх бодолд хүргэж байна ш дээ

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

hyuna: хөөе муу золиг чинь юу хийж байна ай

чи: өө эгчээ бэлтгэл рүү гээ л гэлдэрч байна нээрээ би таниас юм асууч хуу

hyuna: тэг л дээ

чи:намайг үүрч эмнэлэг хүргэж өгдөг хүн хэнийн

hyuna: joker ш дээ мэдээгүй муу

чи: аан мэдсэн л дээ

hyuna: яагаад дахиж асуугаад байна ай

чи:мм зүгээр л

hyuna: тэр их сонин шүү өмнө нь хэнийг ч тэгж үүрч байгаагүй надтай байхад ч бас би гуйсан ч тэр үгүй л гэдэг байсан

чи: та 2 яагаад салсийн

hyuna: би дэндүү гоёдоод байсийн хха

чи: хххэ

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

чи: энийг таньд yoseob ах өгчөөрөй гэсэн

jiyoon: юу юм бол доо

gayoon: арай та 2 үерхээд байгаа муу

jiyoon: чамтай ярих юм байна

gayoon: юу ярих гэсэн юм

jiyoon: үнэнийг хэлэхэд yoseob чамд маш их хайртай байсан харин doojoon чиний төлөө үхэж ч чадахаар байсан тэгээд л найздаа зайгаа тавиад өгсөн хэрэг

gayoon: сайн юм болжээ тэр над шиг биш юм би дэндүү амиа хичээжээ

jiyoon: юу гэсэн үг вэ

gayoon: энэ байдал чи бид 2 той адилхан биш байна гэж үү өмнө нь чи yoseob сайн байсан тэгэхэд би үерхдэг чамд ямар хэцүү байгааг би мэддэг хэрнээ юэ ч хийж чадаагүй би юу хийвэл болох вэ гэж одоо болтол би бодож байсан харин хариуг нь yoseob хэлж өглөө зүгээр л зайгаа тавиад өг гэдгийг би эртхэн мэдсэн бол

jiyoon: хөөе

gayoon: би doojoon- д татагдаад байгаа чи yoseob -тэй үерхэнсэн ч би уурлахгүй ээ би яах ч үгүй

yoseob: та 2 юу яриад байна

gayoon: цаашид манай найзийг гомдоовол би чамайг энэ хорвоод мэндэлсэндээ харамсуулах болно шүү

yoseob: та 2 юу яриад байна ай

jiyoon: юу ч биш ээ

yoseob: чи миний юмийг үзсэн үү

jiyoon:юуг үзээгүй ш дээ

yoseob:худлаа яриад л үзээгүй байтлаа чи энд байжийдаг юм уу

jiyoon: нэрээ юуг  нь ч ойлгоогүй юм байж

yoseob:би чамайг үнсчихүү

jiyoon: юу

уруул дээр нь унсэв

jiyoon: тэнэгээ болиоч тэгээд чиний өгсөн дээр чинь юу байсийн

yoseob: яагаад байгаа юм бэ ичээд байгаа муу

jiyoon: тэнэгт алив холд

yoseob: май энийг уучих хайртай шүү за юу

jiyoon: хөөе чи

энд болсон бүх явдлийг чи харсан

чи: тийм ээ анхнаасаа л надад зориулагдаагүй хүн байж

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

6 сарийн дараа

мэнэжэр:тоглолт амжилттай болсон comeback бол ялалтаар дүүрэн

4minute: тийм эээээээээээээээээээээ

jihyun: өнөөдөр бүгдээрээ сайхан байнаа за юу би бүгдийг нь даая

doojoon: охидууд дааж болно гэж үү

gayoon: ахаа

doojoon: санасан шүү

чи: joker хаана байна

yoseob: чамаас зөндөө ах шүү

чи: яадийн үерхэж байгаа хүмүүс хэзээ нэгнийгаа тэгж байсийн

yoseob: чи нээрээ чамайг тэнд ………….. хүлээж байгаа

чи: oh за

joker: хүрээд ирсэн үү

чи: санасан нтр байхгүйм байхдаа

joker : чи энэ газрийг нэг тойроод харахгүй байна уу

чи: нээрээ үнэхээр гоё болжээ та өөрөө ингээ юу

joker: 2 цаг болсон шүү

чи: өөр хэлэх юм байхгүй юу

joker : би чамд хайртай

чи: мөрөөдөл ямар ч байсан дандаа биелдэг юм хэрвээ та нарт мөрөөдөл байгаа бол заавал биелүүлэхийг хичээгээрэй

аан бас дээр үед yoseob ах jiyoon эгчид юу өгсөн бэ гэвэл зүгэр л надад хайртай бол …………………….. уулзий гэж байсан би харчилгүй л яахав одоо болтол js hyuna үерхсээр л………………………………..

за намайг дэмжиж байсанд баярлалаа дараагийн бас зохиомж орох болноо харин та нар нэг idol ч юм уу ямар нэгэн хүний нэр бичээрэй гэхдээ эрэгтэй

7 Сэтгэгдлүүд
  1. GOI BLSN BN AMJILT ^^
    EXO M – KRIS 🙂

  2. FANFIC UUD CHN AIQ TALAAGDAAD BGAA STOI GOI BLSN BN ^^

  3. EXO M – KRIS

  4. SHINEZAYA permalink

    zelo^^

  5. SHINEZAYA permalink

    zooz zelo bish joker :>

  6. to@youCHUNJI permalink

    goe uguulleg unshya bolohuu nuguu x hosuud orson jiyoon sunggyu ntr geel kkk

    • миний шидтэн өгүүллэг дээр sunggyu байгаа ххэ бараг л хосууд болох болно

Хариулт үлдээх

