Skip to content

оддод шивнэсэн хүсэл 8-р хэсэг

by on 7 сар 5, 2012

чи:санасан шүү

junhyung:юу хэнийг?

hyuna:намайг уучлаарай одоо чиний амь маш чухал байна

jihyun:хэн яасан гэнээ чөтгөр ав юу болоод байна

gayoon:юу болоов хэн залгасийн?

jihyun:………………………..-н амиа хорлохоор завдсан байна

sohyun:тэр чинь өвчтөй юм уу?

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

jintaek:бие чинь зүгээр үү?

чи:тийм ээ

jintaek:гэхдээ чи үнэхээр тэнэг зүйл хийснээ ойлгох уу одооо энэ хэвлэлээр юу болж байгааг мэдэж байна уу чиний хуучин хэрэгнүүд мандаж байна

зурагтаар

хөтлөгч:цомогныхоо ард thanks to дээр яагаад анти фэнүүддэ хайртай гэсэн юм бэ?

чи:би үнэхээр хайртай

jintaek:ингэээд л болдог бол маш амар байхсан энийг хар

хөтлөгч:чиний ойрд болсон бүдүүлэг үйл олны анхааралд байгаа шөнө дунд унтаж байхад чинь бүх эмэгтэй idol-ийн гэрээр орсон тэхэд хөтлөгч чамаас нүүр чинь будаггүй гарч байна санаа зовохгүй байна уу гэхэд чи хөөе та нар биднийг хэдэн цаг унтдийг мэдэх үү ! 12 цагт 2 цаг унтах тохиолдол гардаг ойлгож байна уу гэж хэлсэн байна

чи:яг үнэндээ бол энэ үнэн ш дээ би худлаа хэлсэн гэж үү?

jintaek:чамаас болж заза одоо амар даа энд арай л мэдээгүй байх

hyuna:ёоо энэ хүмүүс гадаа  шавцан байна ш дээ мэдэхгүй хэлээр янз янзын юм асуугаад л байна урдаас нь худлаа инээж байгаад л орж ирлэ

jintaek:сэтгүүлч нтр байна гэж үү одоо яанаа алив би гарчаад ирий

hyuna:чи тэнэг юм уу үх гэвэл үхэж сэр гэвэл сэрдэг юм уу чи тэнэг юм уу

чи:миний шүтээнүүд надаас болж нурж унахийг харахийг хүсээгүй

hyuna:бид нар тийм л юм байгаз найзуууд фэнүүд аав ээж чинь яах юм?

чи:надад та нар хамгаас чухал

hyuna:юу гэнээ ээж чинь өчигдөр ирсэн гэхдээ  бид нар чамайг ийм байдалтай гэж хэлээгүй ходоод чинь л өвдсөн гэсэн шүү

чи:баярлалаа

hyuna:би хамтлагийнхаа гишүүдээс л уучлалт гуйдаг тийм болохоор намайг уучлаарай

чи:эгчээ

hyuna:чи намайг уучлах уу? хэрвээ уучлахгүй гэвэл би ойлгоноо гэхдээ би чамайг уучилсан ш дээ

чи:тийм ээ

hyuna: май би чамд зориулж анх удаал хоол хийлээ амтгүй болсон байж магадгүй шүү

sohyun:хөөх хоол энийг хэн хийсийн?

чи:hyuna эгч

sohyun: өө тэгвэл идээд хэрэггүй дээ

чи:зүгээр дээ надад хийж авчирсан юм чинь

hyuna:ямар байна

чи: амнаас унахнээ

hyuna: урмийг минь бодоод ганц ч болов амттай байна гээд хэлчиж болохгүй байсымуу?

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

чиний ээж: одоо гэртээ очоод хэдэн хоног амарахгүй муу

чи: тэгдийн билүү өнөөдөр манай гишүүд очиж магадгүй шүү бас манай ах нар сайн юм бэлдээд байж байгаарай

чиний ээж: заза

чи:орой бүгдээрээ манайд очно шүү өнөөдөр ямар өдөр билээ дээ

yoseob: манай ахлагчийн төрсөн өдөр шүү дээ

чи:тийм ээ doojoon ахийх

орой танай гэрт

jiyoon: энэ юу вэ юмар гоё юм бэ

чи: аан би нэхсэн ямаа

jiyoon: манай макнае чинь их авьъастай юм аа

чи:хөөе хөөе наадах чинь болохгүй ээ

junhyung(би чамд хайртай yang yo seob гэнэ үү)

чи: ах гуай хүний нууцийг

sohyun:манай фэн байсан гэдэг нь үнэн байна шүү бас beast ч байна

чиний ээж : за хоолоо идээрэй

hyuna: ямар нэртэй хоол вэээээ

чи: бууз манай орон баяр болгоноор хийдэг юм дээр та нар харсан биз дээ цагаан  сараар манай уламжлалт баяр

hyunseung:аан харсан дүү л бол хэнийг ч хамаагүй үнсээд л үнсүүлээд л

hyuna: чиүнсүүлмээр байна уу ай

чи: ахаа төрсөн өдөрийн мэнд хүргий

doojoon: баярлалаа

gayoon:май манай хамтлагийн бэлэг

jintaek:одоо хүрээд ир сөүл явах хэрэг гарчлаа

doojoon:заааа сөүл явна гэнээ

gayoon: одоо юу? заза явий даа

чиний ээж : хаашаа гэнээ та нар нээрээ

чи:би эндээ үлднээ

hyuna: чи одоо болтол уурлаад байгаамуу даа явий эгчээ биднийг уучлаарай дараа ирж би хагартлаа иднээ алив явийй

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

машин дотор

gayoon: дээр хэлсэн үгс чинь одоо болтол хүчинтэй юу?

doojoon:ааа тийм ээ яасан

gayoon: зүгээр л

yoseob(найз минь чамд үхэж ч чадахаар хайртай байхад би яалтай ч билээ дээ чамайг харахаасаа би өөрөө өөрөөсөө ичиж байна)

онгоцон дотор doojon gayoon

hyuna hyunseung

yoseob jiyoon

sohyun dogwoon

jihyun gikwang

чи junhyung хамтдаа суулаа

jiyoon:муу золиг чинь юу хийгээд байна

yoseob: чи ахийгаа ингэж болдымуу

sohyun:энэ шүлэг ямар учиртай юм бэ чи дандаа над руу шүлэг явуулах юм аа

dongwoon: ххэ (яг үнэндээ би зохиогоогүй ээ манай joker ах ямар билээ дээ)

junhyung: бие чинь зүгээр үү

чи: тийм ээ

junhyung: чи тэгэхэд хэнд хайртай санасан шүү гээд байсын?

чи:та намайг үүрсэн юм уу?

junhyung: өөр хэнийг гэж бодоов? чи хэн нэгэнд баярлалаа гэж хэлэхгүй муу

чи аа ахаа маш их баярлалаа би амьдралд маш их хайртай

junhyung: бас хий дэмий хүний амь авраагүй л юм байна

чи(yoseob ах биш байсан гэж үү надад яг юу тохиолдоод байна)

gikwang:donghae ах өгчөөрөй гэсэн

jihyun:ммм энэ юу вэ oh my god

одоо манай хайрийн 3жин яаж үргэлжлэх бол чи болон gayoon хайрийг хүсэх болуу?

дараагийн хэсэгт

-тийм ээ

-би нууцийг чинь мэднэ дээ

-үүрд

за дууслааа шүү таалагдсан бол сэтээ бичээрэй

4 Сэтгэгдлүүд
  1. ~~~soyeon~~~ permalink

    taalagdalgui yahav medku heler baahan yum yriad gj bga n aimar hoorhon yumaa\
    bs tsagan sarar henig ch hamagui unseel unsuulel gl neeh hoorhon
    uneher goy bla daragin hesge hurdan orularai

    • баярлалаа хурдан оруулахийг бодноо ххэ

  2. SHINEZAYA permalink

    goy3
    bi ted nr dr tsgaan sraar ochhiiiiiiiiiiimsoon.tehiimbol bugdeerend n unjuuleel unjuuleel unjuuleel.kkk ^^

  3. goi bolson bn aa daragin hesgig ni hulej bn

Хариулт үлдээх

