Skip to content

оддод шивнэсэн хүсэл 7-р хэсэг

by on 7 сар 3, 2012

music bankийн үеэр

donghae:хөөх ямар их хүмүүс вэ мэдсэн бол энд эртхэн ирдэг байж л дээ

jihyun:сайн уу ахаа удаан уулзалдангүй шүү

donghae:чи дажгүй юу

jihyun:дажгүй ээ сайн байгаа заза би явлаа явж юмаа бэлдлээ

eunhyuk:хөөе та 2 чинь болциймуу

donghae:эхлээгүй юм чинь юу дуусах вэ дээ

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

за тоглолт амжилттай дууслаа

jintaek: 4минутийг нэг нэвтрүүлэгт урьсан байна

jihyun:за манайхан гараад шууд машиндаа сууна шүү

чи:за гэхдээ гарийн үсгээ

jihyun:маргааш болоо

хөтлөгч:чамд дуучин болоход ямар байсан бэ анх яаж гараагаа эхлэв

чи:надад их гэнэтийн зүйл тохиолдсон л доо би өөрөө ч өөрийгөө ингэж амжилтанд хүрнэ гэж бодоогүй

хөтлөгч:шантрах тохиолдол байсан уу солонгост дуучин болоход их хэцүү гэж сонссон

чи:анхандаа хэцүү байсан сайн бүжиглэхгүй бол бүжгийн башг нартаа зодуулна яг тэр л үед би үхмээр байна гэж боддог байсан ч манай хамтлагийн гишүүд намайг их дэмждэг байсан учир нь аааааааа надад үнэхээр хэцүү байна гэж гишүүд дээрээ очиход тэд л миний зовлонг мэдэж байдаг байсан болохоор би гишүүддэ хайртай

hyuna:өөө манай бяцхан охин

хөтлөгч:танай хамтлагт амжилт хүсий эх орноо урлагийн тайзанд мөнхлөөрөй чамайг бид их дэмждэг шүү

gayoon:ингэхэд танай орон и гоё юм аа хэн хэнтэй ч үерхсэн орилж чарлаад байдагүй

чи:анхандаа тийм байсан одоо бол зарим одууд дууслаа л гэсэн үг

jiyoon: тийм гэж үү юмар айр юм бэ

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

sohyun:над руу dongwoon юм бичээд байх юм

чи:тэгээд хариу бич л дээ

sohyun:ингэхэд dongwoon дажгүй тэ

чи:дажгүйгээр барахуу даа

jiyoon:хүн болгонд л хайр олдоод байх юм  надад яасан бэ

чи:ххэ (ахийн өгсөн зүүлт хаана байнаа )

hyuna:энд ууланд үнэхээр сайхан байнаа

чи:(ууланд хаяцийн байх даа) би гарчаад ирий

jiyoon:гадаа маш их салхитай байгаа болохоор гарч болохгүй ээ

чи:би үнэтэй юмаа гээчихлээ тэрийг олохгүй бол болохгүй ээ

jiyoon:(зүүлт нь байхгүй муу даа)

gayoon:гадаа ийм байхад яагаад гаргачиж байгаан

jiyoon:аан ан нөгөө юу

hyuna:битий ээрээд байгаач yoseob-ийн өгсөн зүүлтийг олох гээд л

gayoon:юу

jiyoon:хөөе чи нээрээ

hyuna:үнэн л биз дээ би наадаханд чинь үнэн голоосоо дургүй

sohyun:таний байрийг буласан болохоор уу та тэгвэл нэвтрүүлэгийн үеэр тэрэнд сайн ханддаг юм

hyuna: чи наад үгээ бодож яриарай би хэзээ ч энэ байрнаас буухгүй за бас чи нэвтрүүлэгт намайг юмар байпгийг мэднэ

jihyun:наад хэл яриагаа битий тэнэгтээд бай

jiyoon:2лаа гарч ярий

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

gayoon:юу ярих гэсэн юм миний сэтгэл аль хэдийнээ үхсэн надад одоо хүн хайрлах хүсэл алга

jiyoon:би чамайг мэдэж байна л даа гэхдээ чи тэр 2ийн хайрийг хүлээн зөвшөөрөхгүй муу jeogyeon одоо юмар байгааг мэдэхүү

gayoon:тэгээд юу гэж би yoseob 2 удаа тоглуулсан тэрний асуудал надийхтай харьцуулвал  юу ч биш

yoseob:намайг уучлаарай би чамайг тийм байдалд хийсэн би бол эргүү новш надад чамайг харах эрх байхгүй

jiyoon:би гарлаа

gayoon:одоо болноо чи надад хэрэггүй миний шарх хэзээ ч идгэхгүй

yoseob(шалтгаанаа хэлмээр л байна гэхдээ би чамдаа үнэхээр их хайртай байсан шүү)

doojoon: юу болоо вэ яагаад уйлаад байгаа юм бэ

gayoon: чамд ямар хамаатай юм бэ

doojoon: би чамд нэг юм хэлэх гээд л

gayoon: дараа хэлж болохгүй юу

doojoon:дээр үед чамайг мөрөөдлийн охиноороо сонгосон минь үнэн байсан шүү

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

чи:аанхан олчлоо ашгүй дээ орж

sohyun: хаана байгаад ирж байгаа юм

чи:нэг юм хайгаад л

sohyun:hyuna эгч чамтай ярих юм байна гэж байсан

чи:юу  юм болдоо

hyuna: чи ирчих вү дээ

чи:та надтай ярих юм байна гэсэн юу ийн

hyuna:чи яваад өг чамаас болж бидний харилцаа улам муудаж байна чиний наад гэнэн төрх чинь юу ч ойлгоогүй юм шиг байдаг гэж чи бодоо юу би чамайг анх ирэхэд чинь л дургүй байсан одоо хангалттай чи арил

чи: эгчээ та юу яриад байна

hyuna:нэгэнт л нутагтаа ирсэн хойно гэрээ санаад гэж хэлээд л гарчих

чи:эгчээ

hyuna: битий намайг тэгж дуудаад бай чи үнэхээр юу ч ойлгохгүй байна гэж үү дээ чамаас болж gayoon ямар их сэтгэлийн зовлон амссанийг мэдэхүү чи л гарч ирээгэй байсан бол бас jihyun гаднаа хэлээгүй ч түүнийг хамтлагаас хасна гэж ярисан энийг ч бас мэдээгүй гэж үү дээ чамаас болж бид ганцхан чиний л төлөө ажилладаг болчихоод байна ойлгож байна ууу

hyunseung: хөөе хөөе юу болоод байна охидуудаа

hyuna: аан юу ч болоогүй ээ чи ойлгосон биз дээ

hyunseung:2лаа гарий гадаа нэг л гоё байна

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

gayoon:ингэхэд jeogyeon хаачсийн хэлэх юм байна л даа

hyuna:(явцийн байх даа үгэнд ордог сайн хүүхэд байна шүү)

junhyung: хөөе хөөе танай  нэг гишүүн чинь тэнд цус алдаад байж байна

hyuna: гай чинь арай 2лаа явий яагаад ганцхан надад хэлж байгаа юм

junhyung:чи тийм байдалд аваачсан болохоор би бүгдийг сонссон

hyuna: гэхдээ би тийм байдалд хүргэе гэж бодоогүй ш дээ хөөе чи тэнэг юм уу үхэхийг хүсээ юу чамд ийм сайхан амьдрал байж байхад чи тэнэг юм уу

чи: би шүтээнүүдийгээ өөрөөсөө болж замхархийг харахийг хүссэнггүй  намайг уучлаарай

hyuna : чи юу хийгээд байгаа юм бэ үүрэл дээ эмнэлэг явий

junhyung : би юу

hyuna: гуйж байна тэг л дээ

чи:санасан шүү

дараагийн хэсэгт

-би амьдралд хайртай

-би эндээ үлднээ

-би чамайг уучилсан

за дууслаа таалагдсан бол сэтэээ бичээрэй

6 Сэтгэгдлүүд
  1. ~~~soyeon~~~ permalink

    goy bolje hyuna yasan muuhai bnaa gehde yahav de

  2. loving u permalink

    heheh goi boljee amjilt
    daragin heseg ni hurdan bolosoi

  3. SHINEZAYA permalink

    goy bnoo.8a hurdn gargra.

  4. Nahyun permalink

    Hyuna<333333 ямар ч шинэ гишүүн чамаас хэд дахин илүү хүн гарч ирсэн ч би чиний фан байх болно. Одоо надад уурлахаа боль за хүн цус алдаад байхад чинь хха

  5. Leader Nam JiJi permalink

    Nice~~~

  6. oooooooo zerleg zerleg heheh goi boljee unen zewuun 😀

Хариулт үлдээх

