Skip to content

оддод шивнэсэн хүсэл 2-р хэсэг

by on 6 сар 21, 2012

korea cube entertaiment

jiyoon: одоо хүлээж ханалаа би лав гэр лүүгээ явлаа хавд ээжийгээ хараагүй би санаж байна

gayoon: миний найз битгий ингээд байл даа

jiyoon:хөөе чи ядаж нэг юм хэлэл дээ

jihyun: би бодлоо л доо хэдүүлээ гарийн үсэг тараая

sohyun: нээрээ тэгэхүү ёоо нэг хийх юмтай болохнээ

gayoon:харжийнуу?

jiyoon:заза 

……………………………………………………………………………………….

чи: ёоо үнэхээр хурдан юмаа ямар гоё байна

өрөөний охин: чи нээрээ монгол гэсэн тэй мориор ирсэнүү?

чи: юу гэнээ би тэгээд мориор хэдэн улирал дамжаад ирсэн юм шиг байна уу? манай улсад энд юу байна тэр бүхэн чинь байгаа ямар хүй нэгдлийн үе шиг байгаа биш дээ метро л байдаггүй болхоос

өрөөний охин:би сайн мэдэхгүй л дээ

чи: тэгвэл мэдэж ав дахиж иймэрхүү юм асуувал чамайг би

өрөөний охин:уучлаарай даа нээрээ чи kpop сонсдогуу

чи:би тийм хөгийн юмнууд сонсдоггүй л дээ гэхдээ миний шүтэж явдаг нэг хамтлаг байгаа 4minute

өрөөний охин:чи их азтай байна шүү одоо удахгүй гарийн үсэг тараах ажилгаа болох гэж байга ш дээ

чи: аааааааааааааааа нээрээ юу намайг чи дагуулж явна шүү

өрөөний охин:заза

…………………………………………………………………………………………………

маргааш гарийн үсэгийн ажиллагаа дээр

чи: би тэднийг харж байна яахуу?

өрөөний охин: чи ч гайгүй байнаа дээр нэг stalker ирчээд sohyun-ийг машиндаа аваад орцон

чи: өөө тэгээд яасан ямар аймар юм бэ?

өрөөний охин:удахгүй гараад ирсэн дараа нь jiyoon- д хайртай гэж нэг юм гүйгээд

чи: яанаа яах вэ?

өрөөний охин:чиний ээлж ирж байна ш дээ

чи : өө яанаа

sohyun: сайн байна уу чи их хөөрхөн юмаа

чи: би би би яах вэ?

sohyun:нэрийг чинь хэн гэдэг вэ?

чи: намайг ……………. гэдэг

sohyun: яаж бичэх вэ чи чинь гадаад юм байна ш дээ

чи:тиймээ монгол

sohyun:биднийг сонсдогт баярлалаа

чи: та ямар хөөрхөн юм бэ

jihyun: аан за баярлалаа

чи : би би таньд хайртай

jihyun:ххэ би олчлоо чи тэнд түр хүлээгээд сууж байгаарай

чи: аан за

үйл ажиллагаа дууслаа

jiyoon: нээрээ их хөөрхөн юм байна шүү

gayoon: сайн дуулахуу?

чи: надад юу тохиолдох нь энэ вэ?

Hong Jintaek:сайна уу намайг Hong Jintaek гэдэг 4minute-ийн менежэр

чи: та сайн байна уу

jihyun: чи манай хамтлагийн трайнээ болохуу?

чи: та нар чинь тоглоогүй биз дээ

jihyun:үгүй дээ

…………………………………………………………………………………………………….

7 хоногийн дараа

чи:(сургуульдаа ч гайгүй сураад бэлтгэлээ сайн хийж энэ бүхэн үнэхээр аз юм байх даа од минь миний хүслийг сонсжээ)

hyuna: бүжиг нь сайжиржээ

gayoon: дуу нь л жоохон

sohyun: ямар vocalist болох гэж байга биш дэ

Hong Jintaek: сайжирч байна шүү нээрээ шинэ охин чинь сайн байх юм бол үдахгүй comeback хийнэ шүү сайн бэлдэцгээ

чи:сайнуу эгчээ

jiyoon: хүүе бэлтгэлээ хийв үү?

чи: аанхан

jiyoon:одоо бүх юм чиний л гарт ш дээ

чи: ойлгосоон нээрээ тэр их хөөрхөн шүү

jiyoon: аль аан тэрүү

чи: би та нарийн fan байхдаа энэ хүнд зөндөө хайртай байсийн

jiyoon:мм гэхдээ одоо хайр ярих асуудал биш тэрийгээ хой ш нь тавь

чи: за

cube entertaiment байран дотроо

hyuna: ёоо ядар ч байна шүү

sohyun: манай эгч юм юм хийгэд л байна уу?

jihyun: чи наадхаа өөр газар хэлж болдоггүй муу ай

hyuna:би яасан гэж одоо энэ гэрт би юу ч хэлэх эрхгүй болцон уу

jiyoon: ингэхээ болж үз ядаргаатай юмнууд …………………….-аа нэрээ чамд солонгос нэр олнооо

чи: яагаад зүгээр тайзний нэр байж болохгүй муу

jihyun:бид нарийн хэн нь ч тайзний нэрээрээ биш өөрийнхөө нэрээр явдаг ш дээ

чи: заза

gayoon: ha jeogyeon байвал яаж байна

чи: нээрээ гоё сонсогдож байна

hyuna:байдаг л нэр байна ш дээ

чи: надад таалагдаж байвал болоо

hyuna:зааз тийм дээ

jihyun:одооноос бүгдээрэй бэлтгэлээ идэвхтэй хийнэ шүү

hyuna:мэдээж

jihyun:маргаашнаас бүгдээрэй бараг л унтахгүй байх шүү одоо эртхэн унтацгаа

чиний утас дуугарлаа

өрөөний найз: чамдаа амжилт хүсий чи чинь интэрнетийн хайлтийг тэргүүлж байна шүү

чи : ххэ баярлалаа

sohyun: энэ юу вэ хүүе jeogyeon- аа чи чинь аль хэдийн од болцон байна ш дээ

hyuna: хөөе тийм байна шүү

……………………………………………………………………………………………….

дараагийн хэсэгт

-сэтгэгдэл ямар байна

– чи минь юу л хийгээд байна да

– би ттүүнд хайртай

за энэ хүрээд өндөрлий нээрээ дараагийн хэсэг 10 сэтийн дараа орно шүү

15 Сэтгэгдлүүд
  1. Ebbi permalink

    goi bnoo

  2. SHINEZAYA permalink

    daraagihin huleej bna shu ❤
    ta ch zohiolj uma.air goy bno

  3. Nahyun permalink

    гоё болжэээ үг үсгийн алдаа аймэр их

    • nandia_iu permalink

      hehe ghdee goe l bolson bgaz

  4. nandia_iu permalink

    goe goeoooo

  5. nandia_iu permalink

    unen tasarhaioo

  6. nandia_iu permalink

    odoo 4 set uldleee

  7. nandia_iu permalink

    odoo 3 hehe

  8. nandia_iu permalink

    10 bollooo shuuu

  9. nandia_iu permalink

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 10 bolchlooooooooooooo

    • hey ingj bishee neg hun negiig l bich l dee hhe

      • nandia_iu permalink

        ghdee l 10 bolchloo shdee hehe

  10. Sunny_Hyomin♥Soyeon permalink

    hehe goy bnaa

  11. Leader Nam JiJi permalink

    yooo~~
    jeogyeon d ataarhjiishuuu
    ayayayaya
    suuldee bi buuur muruudulduu avttsan sujiishd
    za nzdaa amjilt husii! chi chn NICE zojiolch ym bnshdee

    • Leader Nam JiJi permalink

      *Zohiolch
      -bichgiin aldaa-

Хариулт үлдээх

